SBS6 komt met Ranking the Talent met Johnny de Mol

SBS6 komt in het najaar met een talentshow onder de naam Ranking the Talent waarin een publieksjury bepaalt wie zij het beste vinden. Het lot van alle deelnemers ligt in de handen van mensen die een afspiegeling vormen van de Nederlandse bevolking. Deze publieksjury beoordeelt op eigen smaak en gevoel twee keer vijf acts. Elke show zijn er vijf zangoptredens en vijf dans- en/of variété-acts.

Het oordeel van de publieksjury leidt tot een ranking. Kijkers kunnen via een gratis app meespelen. Lukt het ze om goed in te schatten wat de ranking van de publieksjury is, dan maken ze kans op een prijs. Ranking the Talent wordt gepresenteerd door Johnny de Mol en is dit najaar te zien op SBS6.

Elke aflevering van Ranking the Talent bestaat uit twee blokken van elk vijf acts. Na elke act geven alle leden van de publieksjury individueel een rapportcijfer van 1 t/m 10. Zo ontstaat een (geheime) ranking. Na vijf optredens, dus na elk blok, is het aan de kijkers. Via de gratis app kunnen zij inschatten hoe de publieksjury heeft gestemd. Na elk blok maakt presentator Johnny de Mol de uitslag bekend en weet iedereen meteen of ze hebben gewonnen.

Zowel de publieskjury als de kijkers maken kans op prijzen. Talpa zoekt nog leden voor de publieksjury van Ranking the Talent.  Ranking the Talent is een format van Talpa Concepts en wordt geproduceerd door Talpa Entertainment Productions.

www.sbs6.nl/rankingthetalent

www.talpanetwork.com

www.talpa.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Sky Radio The Christmas Station tot kerst te horen in Albert Heijn

06-12-2025 | 06:45:00
Vanaf 6 december tot aan kerst is Sky Radio The Christmas Station in alle winkels van Albert Heijn te horen

Sky Radio van feel good naar greatest hits

02-12-2025 | 01:15:00
Sky Radio zal zich vanaf begin 2026 voortaan focussen op greatest hits. Dit maakte Talpa Network tijdens het Talpa Media-evenement Connecting the Dots (voor adverteerders) bekend

Gezamenlijke nieuwsmediasector en NDP Nieuwsmedia sturen brandbrieven aan informateur Buma

20-11-2025 | 11:36:00
Zowel NDP Nieuwsmedia als 22 nieuwsmediaorganisaties gezamenlijk hebben brieven gestuurd aan informateur Sybrand Buma om hem op te roepen dat een volgende regering werk maakt van mediabeleid

Talpa Media: connecting the dots in veranderend medialandschap

18-11-2025 | 12:33:00
Talpa Media positioneerde zich op maandag 17 november 2025 voor meer dan 500 relaties in Amsterdam als een open netwerk met een volledig media- aanbod

Talpa Network zet in op dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer

17-11-2025 | 11:58:00
Talpa Network zet in op de dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer met gasten vanaf 5 januari 2026 op Net5. De talkshow zal elke werkdag om 20:00 uur worden uitgezonden
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.