Sanne Houterman Strategy Director bij Cheil Benelux
Sanne Houterman is gestart als Strategy Director bij Cheil Benelux. Ze neemt de strategische leiding van het bureau op zich en ontwikkelt de strategische aanpak voor alle klanten.
Houterman werkte eerder als Strategy Director bij Publicis Groupe. Daar adviseerde ze klanten zoals Eneco, Politie en de rijksoverheid. Ze was strategisch eindverantwoordelijk voor projecten als The DropStore voor UN Water/RVO en De Onvergetelijke twee minuten voor Nationaal Comité 4 en 5 mei.
Focus op strategie en campagnes
Sanne Houterman: "Merken zijn meer dan campagnes. Iedere interactie telt, van retail tot social, van activatie tot propositie. Cheil durft daarin te pionieren. Het is een plek waar technologie, creativiteit en retail elkaar versterken in plaats van beconcurreren. Zo ontstaat er creatief werk dat niet alleen zichtbaar en vernieuwend is, maar ook raakt, verrast en precies op het juiste moment impact maakt. Met mijn ervaring in merkstrategie en geïntegreerde campagnes zie ik het als een mooie kans om deze unieke propositie strategisch te versterken en mee te helpen om Cheils rol als Creatieve Challenger in de Benelux verder te verankeren."
Cheil Benelux blijft groeien
Tim van der Sijde, Managing Director Cheil Benelux: "Het was een flinke en voor ons ook beladen zoektocht naar een geschikte kandidaat. Sanne sprong er voor ons onmiddellijk uit en we zien in haar de ideale persoon om in ons snel groeiende bedrijf de strategische koers vorm te geven en onze klanten te voorzien van de beste inzichten, advies en strategische begeleiding. Bovendien is Sanne een geweldig mens en heb ik super veel zin om samen te gaan werken."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Account Director
Cheil Benelux ontwikkelt campagne voor D66
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First
Sanne Houterman: Succes op social vraagt lef en timing
Cheil ontwikkelt wereldwijde campagne voor Samsung AI Home
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert