Sabien Smit Operations Manager Natwerk

Natwerk, dat recentelijk haar portfolio heeft uitgebreid met klanten als BNR, Zilveren Kruis en een aantal nog bekend te maken gewonnen pitches, verwelkomt Sabien Smit als Operations Manager. 

Met een achtergrond als Account Director maakt Sabien Smit nu de overstap naar een rol als Operations Manager bij Natwerk, waar ze haar expertise zal inzetten voor het verder ontwikkelen van de organisatie en het uitbouwen van de propositie. 

Sabien Smit

Sabien Smit: "In mijn carrière heb ik eigenlijk altijd gewerkt als de schakel tussen de creatie en de klant. Talloze mooie merken heb ik zien groeien. Nu is het voor mij tijd om die ervaring in te zetten en een bureau met heel veel potentie te helpen groeien. Natwerk zit precies in de juiste fase van groei en ambitie. Ik verwachtte een creatieve chaos, maar de eerste keer dat ik binnenliep zag ik dat de honger en ambitie van Natwerk ongekend is. Hier wil ik me graag bij aansluiten."

Reinier Steures, eigenaar van Natwerk: "Sabien is precies wat Natwerk nodig heeft. Natwerk groeit en de economische, culturele en menselijke wind die waait, vraagt om een nuchtere, rechttoe aanpak. Sabien heeft een flinke dosis ervaring in combinatie met ambitie en enthousiasme, iets dat niet makkelijk te vinden is."

www.natwerk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw

29-10-2025 | 12:01:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het interview vertelt van Voorthuizen hier meer over

Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden

29-10-2025 | 11:43:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het onderstaand interview vertelt Natwerk hier meer over

Marc Leurs versterkt strategieteam Natwerk

27-10-2025 | 10:12:00
Per 1 oktober is Marc Leurs gestart als strategy director bij Natwerk. Leurs werkte eerder onder meer bij TBWA\NEBOKO en DDB

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Social Media Manager

03-11-2025 | 08:03:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Social Media Manager - Full-time / Part-time · Amsterdam

[Vacatures] Brand Builders zoekt een Projectmanager

03-11-2025 | 07:39:00
Brand Builders is per direct op zoek naar Projectmanager

NCTV en Havas Lemz lanceren campagne Denk vooruit

03-11-2025 | 06:00:00
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.