ROSH Studios zoekt samen met NVIDIA de grenzen op van Cinema4D

In een samenwerking tussen creatief bureau ROSH Studios en techreus NVIDIA, ging onlangs de campagne NVIDIA Zeepkisten live. Tijdens deze campagne zijn nieuwe en onconventionele technieken gebruikt die nog nooit eerder zijn toegepast in Cinema 4D.

NVIDIA is een merk dat altijd op zoek is naar nieuwe technieken en nieuwe toepassingen. Zo erg zelfs dat zij ROSH Studios uitdagen dit ook te doen in de marketingcampagnes. Een mooi voorbeeld hiervan is de digitale zeepkistenrace die zij hebben ontwikkeld, maar dan op een nooit eerder vertoonde innovatieve manier. ROSH Studios vond een loophole in Cinema 4D, die deuren opende naar nieuwe en innoverende technieken en codering, binnen het programma dat eigenlijk voornamelijk bedoeld is voor 3D motion design.

Om de mogelijkheden binnen C4D uit te breiden, is met behulp van AI de code binnen C4D veranderd. Het is Joey van Dijk, Branding/3D designer bij ROSH Studios, gelukt om een toffe minigame te maken. Joey van Dijk: “Normaal gesproken doe je alles met een toetsenbord en muis, maar dat paste niet echt met de minigame die ik aan het maken was. We hebben in Cinema4D de grenzen opgezocht en verlegt, waardoor we een racestuur konden gebruiken binnen een 3D-ontwerp programma. Iets dat, zover ik weet, nooit eerder is gedaan!”

Samenwerking

Chip- en videokaartenfabrikant NVIDIA slaan hun handen dit jaar nog steviger ineen met creatief bureau ROSH Studios uit Nijmegen. Met de prominente positie in de markt van GPU’s en de ontwikkeling van AI is NVIDIA een van de grootst groeiende bedrijven op het gebied van technologie. ROSH Studios verzorgt met én voor NVIDIA de vetste campagnes van social ads, out of home reclame tot aan influencer marketing. ROSH Studios geeft de volledige 360-marketing experience.

Omdat ROSH geen uitdaging uit de weg gaat, het creatieve bureau precies snapt welke marketingdoelstellingen hun klanten hebben en daar uiting aan kan geven, kiezen bedrijven als NVIDIA voor ROSH Studios. Het brede netwerk binnen de branche van gaming, hardware en software, maar zeker ook binnen het entertainment speelveld, maken ROSH Studios de ideale partner in creativiteit en campagnes.

www.rosh-studios.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

VML | UM | Rosh | Global | TBWA | Megawatt | Lumiq

02-02-2025 | 15:16:00
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van interessante LinkedIn posts van afgelopen week.

[Marketing Report TV] Robbert den Boer over over de ligging en campagnes van ROSH

14-06-2024 | 08:00:00
Robbert den Boer, Co-Owner van ROSH, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de ligging en campagnes van ROSH.

[Interview] Robbert den Boer: ROSH klanten willen een witty oplossing voor hun marketinguitdaging

14-02-2024 | 12:21:00
Robbert Den Boer is Co-Owner van ROSH Studios. We spreken hem over de rol van creatieve bureaus, trends in marketing en de impact van technologie zoals AI


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.