Kasper Spanjer en Emanuela Saturnino naar Roots Network

Roots Network heeft het team uitgebreid met twee medewerkers. Kasper Spanjer is aangesteld als Senior SEA Strategist. Hij was eerder werkzaam bij dentsu Benelux als PPC Director. Daarnaast is Emanuela Saturnino gestart als Medior SEA Specialist.

Roots Network is opgericht in 2022 en heeft de afgelopen twee jaar een groei doorgemaakt. Het Paid Search bureau werkte al voor internationale accounts, zoals Otrium, G-Star RAW en Danone. In 2023 hebben ASICS, Pricewise en Alfen voor Roots Network gekozen. Met deze uitbreiding  groeit het bureau naar vijf medewerkers.

Alex Pepermans, Co-founder Roots Network: "We zijn erg blij dat we ons team hebben kunnen uitbreiden met Kasper en Emanuela. Kasper weet met zijn jarenlange ervaring in Paid Search als geen ander om te gaan met de complexe vraagstukken van onze klanten. Emanuela is een groot talent en een mooie toevoeging aan ons team. Daarnaast zijn het erg fijne mensen om mee samen te werken."

Kasper Spanjer, Senior SEA Strategist Roots Network: "Roots Network is onderscheidend omdat het een klein bedrijf is, maar met  de ervaring van een grote volwassen organisatie. De korte lijntjes, focus op efficiëntie, informele sfeer en de gedeelde passie voor Paid Search zit in het DNA en dat zie je terug in het werk."

Emanuela Saturnino, Medior SEA Specialist Roots Network: "Roots Network levert mooi werk voor toonaangevende merken en biedt medewerkers de kans om direct bij te dragen aan het succes van het bedrijf."

www.roots-network.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Pol Hoenderboom maakt overstap van DDB naar DEPT

24-11-2025 | 08:50:00
In zijn functie geeft Hoenderboom creatieve leiding aan klanten in Amsterdam, waaronder bol, Logitech, Wero, Philips, Grolsch en de Bijenkorf.

Sophie Diepstraten strateeg Hotel L’Amour

18-11-2025 | 16:48:00
Ze komt over van Selmore en werkte eerder bij N=5 aan klanten als Holland & Barrett, De Consumentenbond en Bauhaus.

Herbert Visser stopt als statutair directeur Mediahuis Radio

13-11-2025 | 16:52:00
Herbert Visser stopt per eind 2025 als statutair directeur bij Mediahuis Radio. Hij blijft het radiobedrijf ondersteunen in een adviserende rol.

RTL Group en Bertelsmann krijgen andere leiding

13-11-2025 | 11:49:00
De Fransman Clement Schwebig wordt per 1 mei 2026 CEO van RTL Group en Thomas Coesfeld wordt per 1 januari 2027 bestuursvoorzitter van Bertelsmann

De candidate journey als marketingstrategie: automatisering die werkt

12-11-2025 | 09:34:06
De candidate journey – van eerste contact tot plaatsing – is uitgegroeid tot een marketinginstrument van formaat
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.