 
 
Roorda ontwikkelt 't Kan hard gaan-campagne voor Rijksoverheid
Roorda Reclamebureau en het Ministerie van IenW lanceerden de Rijksoverheid-campagne tegen het opvoeren van fatbikes en andere elektrische fietsen. De campagne 't Kan hard gaan richt zich op jonge e-bikegebruikers en hun ouders.
Via outdoor, radio en sociale media brengt de campagne de regels en risico’s omtrent het opvoeren van e-bikes onder de aandacht.
Jorn Slotboom, Head of Design bij Roorda Reclamebureau: "Met de campagne willen we laten zien dat het opvoeren van je e-bike leuk lijkt, totdat het misgaat. Een ongeluk zit in een klein hoekje en de consequenties zijn groter dan sommigen denken."
Door te rijden op een opgevoerde elektrische fiets riskeer je een hoge boete, inbeslagname van je e-bike of zelfs een strafblad. Bovendien zijn bestuurders van een opgevoerde elektrische fiets niet verzekerd.
Credits:
Opdrachtgever: Ministerie van I&W - Karin van de Meeberg, Marije Slagboom, Esmee Oudman, Anouk Wouters, Suzanne Koning | Bureau - Roorda/Tabula Rasa | Creatie - Jorn Slotboom, Eva Koffeman, Willemijn Besteman | Creatieve directie - Joeri Jansen | Account - Lieke Joosten/ Tessel van der Zwet | Strategie - Bart de Vos | Digital - Alex de Kok | Media - Initiative | PR - ExPRtease | Productie TVC/OLV/Fotografie | Productiemaatschappij - Freshmen Media | Regisseur - Joep Knevel | Producer - Peter van den Heuvel | Fotografie & retouche - Isabell Jansen
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
BZK en Roorda lanceren campagne rond stemrecht
Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom
Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken
Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob
Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen
 
	 
	