Riverty kiest TEAM LEWIS voor Europese pr

Pr- en marketingbureau TEAM LEWIS is door Riverty aangesteld als partner om hun merkbekendheid in Europa te vergroten en hun positie als leider in gebruikersgerichte betalingsoplossingen te versterken.

Na een pitch won het bureau de opdracht om het fintech-bedrijf van de Bertelsmann Groep te ondersteunen met het versterken van mediarelaties en opzetten van influencer-samenwerkingen. Riverty gaat samenwerken met diverse kantoren van TEAM LEWIS in Europa, waaronder die in Nederland, het Verenigd Koningkijk, Duitsland en Zweden. Het selectieproces werd geleid door Kristina Hunter Nilsson, onlangs benoemd tot Corporate Communications Lead.

TEAM LEWIS gaat voor deze campagne focussen op thema’s zoals financiële zelfredzaamheid, verantwoord schuldbeheer en betaaloplossingen. Door middel van thought leadership-artikelen, persberichten en interviews wordt het verhaal van Riverty onder de aandacht gebracht om de naamsbekendheid te vergroten en de groeidoelstellingen van het bedrijf te ondersteunen.

Yvonne van Bokhoven, Chief Operating Officer bij TEAM LEWIS: "We hebben veel ervaring met het ondersteunen van familiebedrijven en fintechs. Riverty brengt het beste van deze twee werelden samen. Ik ben trots op de storytelling capaciteiten van onze teams in diverse branches en markten. Met goede contacten, passie en de juiste vaardigheden brengen we verhalen tot leven. We zijn verheugd om Riverty aan ons portfolio toe te voegen en ook hun verhaal te vertellen."

Kristina Hunter-Nilsson, Corporate Communications Lead bij Riverty: "We zijn een groeiend, mensgerichte fintech-organisatie, en mediarelaties zijn de weg naar het opbouwen van merkwaarde. TEAM LEWIS heeft ons geïmponeerd met hun op maat gemaakte aanpak en team van experts die veel toegevoegde waarde zullen bieden in de communicatie-activiteiten van onze organisatie. We kijken er echt naar uit dat TEAM LEWIS als verlengstuk van ons team gaat werken."

www.teamlewis.com

www.riverty.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Refurbed kiest Counter voor eerste landelijke PR-campagne

23-09-2025 | 10:13:32
De samenwerking begon met een campagne die direct brede landelijke aandacht kreeg, waaronder op NPO Radio 1, RTL Nieuws, NOS Stories en SBS

ICMA 2025 - Lilyland: Eerste foodtruckfestival voor honden

22-09-2025 | 13:09:00
Lilyland: Het eerste foodtruckfestival voor honden

The Social Hub kiest Ovide Agency als PR-partner

18-09-2025 | 13:39:00
Ovide zal zich richten op de corporate en brand PR van het internationale hospitality-merk. De samenwerking volgt op een eerder project.

Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend

17-09-2025 | 14:43:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Dennis Mensink

Bengelmedia, Pressure Amsterdam en Bureau ZIGZAG fuseren tot Bengelmedia

15-09-2025 | 10:37:00
Het marketingbureau Bengelmedia, pr-bureau Pressure Amsterdam en reclamebureau Bureau ZIGZAG zijn per 15 september gefuseerd en gaan verder onder de naam Bengelmedia.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.