Revitalize ontwikkelt campagne voor ParkinsonNL

Revitalize heeft een campagne ontwikkeld voor ParkinsonNL onder de noemer Sta vooral niet stil bij Parkinson.en is gericht op een breed publiek.

Via online videocommercials en radiocommercials wordt aandacht gevraagd voor meer onderzoek naar de ziekte en worden mensen aangezet tot actie. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bewegen en een gezonde leefstijl mensen met Parkinson helpen om meer regie te krijgen over hun ziekte.

Om meer inzicht in de ziekte mogelijk te maken en de kans op genezing en voorkoming te vergroten, worden alle mensen in Nederland opgeroepen om óók in beweging te komen. In letterlijke zin; via deelname aan bewegingsinitiatieven zoals stapril.nl of een eigen sportieve actie. Maar ook figuurlijk; door te doneren of een Parkinson gerelateerd evenement te bezoeken.

Via de website van ParkinsonNL worden bezoekers met verschillende vormen van in beweging komen in aanraking gebracht. Verder volgens de komende maand online interviews met de 3 personen uit de commercial die dagelijks te maken hebben met de uitdagingen, die parkinson met zich meebrengt.

Maarten Nederkoorn, aanvoerder fondsenwerving en marketingcommunicatie van ParkinsonNL: "Revitalize biedt niet alleen creatieve oplossingen, maar ook betrouwbare planningen en transparante begrotingen. Hun pragmatische aanpak geeft - juist bij zeer krappe tijdslijnen en beperkte financiële middelen – rust en vertrouwen dat de gewenste middelen kwalitatief zijn en op tijd worden aangeleverd. Ofwel: stressvrije creativiteit met common sense!”

credits:

Opdrachtgever: ParkinsonNL | Strategie & concept: Revitalize rebranding agency | Video productie: Studio Winnie | Sound design: Lab-3 | Stemacteur: Guy Clemens | Hoofdrollen: Annelien Oosterbaan, Jan Heemskerk en Jan Kommer

www.parkinson.nl

www.revitalize.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

REVITALIZE ontwikkelt campagne voor ParkinsonNederland

17-11-2025 | 17:56:00
ParkinsonNederland start dit najaar een campagne die de groeiende impact van parkinson onder de aandacht brengt.

[SHOWREEL!] Revitalize: Rebranding voor merken met groeiambities

12-09-2025 | 15:28:25
Laat het team van REVITALIZE je merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien

Michael Versélewel de Witt Hamer: Waarom veel merken ineens dezelfde merkuitstraling hebben

12-09-2025 | 11:34:00
Rebranding lijkt soms een potje stoelendans. Het ene merk schuift wat naar links, het andere naar rechts, maar uiteindelijk zitten ze allemaal op dezelfde stoel

Revitalize breidt samenwerking met Komori wereldwijd uit

10-07-2025 | 11:27:17
Wat begon als een Europese opdracht, is inmiddels uitgegroeid tot een structureel partnerschap dat meerdere merken en continenten beslaat.

Campagne REVITALIZE: Vol energie met Lassie Haverrijst

14-01-2025 | 09:46:00
REVITALIZE gaat structureel voor Lassie werken, het eerste zichtbare werk is een campagne voor Lassie Haverrijst. 
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.