Revitalize ontwikkelt campagne voor ParkinsonNL

Revitalize heeft een campagne ontwikkeld voor ParkinsonNL onder de noemer Sta vooral niet stil bij Parkinson.en is gericht op een breed publiek.

Via online videocommercials en radiocommercials wordt aandacht gevraagd voor meer onderzoek naar de ziekte en worden mensen aangezet tot actie. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bewegen en een gezonde leefstijl mensen met Parkinson helpen om meer regie te krijgen over hun ziekte.

Om meer inzicht in de ziekte mogelijk te maken en de kans op genezing en voorkoming te vergroten, worden alle mensen in Nederland opgeroepen om óók in beweging te komen. In letterlijke zin; via deelname aan bewegingsinitiatieven zoals stapril.nl of een eigen sportieve actie. Maar ook figuurlijk; door te doneren of een Parkinson gerelateerd evenement te bezoeken.

Via de website van ParkinsonNL worden bezoekers met verschillende vormen van in beweging komen in aanraking gebracht. Verder volgens de komende maand online interviews met de 3 personen uit de commercial die dagelijks te maken hebben met de uitdagingen, die parkinson met zich meebrengt.

Maarten Nederkoorn, aanvoerder fondsenwerving en marketingcommunicatie van ParkinsonNL: "Revitalize biedt niet alleen creatieve oplossingen, maar ook betrouwbare planningen en transparante begrotingen. Hun pragmatische aanpak geeft - juist bij zeer krappe tijdslijnen en beperkte financiële middelen – rust en vertrouwen dat de gewenste middelen kwalitatief zijn en op tijd worden aangeleverd. Ofwel: stressvrije creativiteit met common sense!”

credits:

Opdrachtgever: ParkinsonNL | Strategie & concept: Revitalize rebranding agency | Video productie: Studio Winnie | Sound design: Lab-3 | Stemacteur: Guy Clemens | Hoofdrollen: Annelien Oosterbaan, Jan Heemskerk en Jan Kommer

www.parkinson.nl

www.revitalize.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[SHOWREEL!] Revitalize: Rebranding voor merken met groeiambities

12-09-2025 | 15:28:25
Laat het team van REVITALIZE je merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien

Michael Versélewel de Witt Hamer: Waarom veel merken ineens dezelfde merkuitstraling hebben

12-09-2025 | 11:34:00
Rebranding lijkt soms een potje stoelendans. Het ene merk schuift wat naar links, het andere naar rechts, maar uiteindelijk zitten ze allemaal op dezelfde stoel

Revitalize breidt samenwerking met Komori wereldwijd uit

10-07-2025 | 11:27:17
Wat begon als een Europese opdracht, is inmiddels uitgegroeid tot een structureel partnerschap dat meerdere merken en continenten beslaat.

Campagne REVITALIZE: Vol energie met Lassie Haverrijst

14-01-2025 | 09:46:00
REVITALIZE gaat structureel voor Lassie werken, het eerste zichtbare werk is een campagne voor Lassie Haverrijst. 

REVITALIZE ontwikkelt campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt

29-11-2024 | 11:49:07
Om het belang van onderzoek te benadrukken en donaties te werven, lanceert ParkinsonNL de campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt, ontwikkeld door creatief bureau REVITALIZE.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker

02-10-2025 | 17:36:00
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.

LifeHunters en Zwijsen zetten leerkrachten Engels centraal

02-10-2025 | 17:23:36
Uitgeverij Zwijsen heeft in aanloop naar de Dag van de Leerkracht een campagne gelanceerd ter introductie van Open Up, de nieuwste methode Engels voor het basisonderwijs.

Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend

02-10-2025 | 16:30:00
De lancering is onderdeel van een campagne die inspeelt op de trend van onverwachte smaakcombinaties.

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.

Dentsu lanceert LEGO Party! via SMG Studio

02-10-2025 | 10:56:27
Het project markeert een volgende stap in Dentsu’s investering in gaming als platform waar merken verbinding kunnen maken met een wereldwijd publiek.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.