Revitalize ontwikkelt campagne voor ParkinsonNL

Revitalize heeft een campagne ontwikkeld voor ParkinsonNL onder de noemer Sta vooral niet stil bij Parkinson.en is gericht op een breed publiek.

Via online videocommercials en radiocommercials wordt aandacht gevraagd voor meer onderzoek naar de ziekte en worden mensen aangezet tot actie. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bewegen en een gezonde leefstijl mensen met Parkinson helpen om meer regie te krijgen over hun ziekte.

Om meer inzicht in de ziekte mogelijk te maken en de kans op genezing en voorkoming te vergroten, worden alle mensen in Nederland opgeroepen om óók in beweging te komen. In letterlijke zin; via deelname aan bewegingsinitiatieven zoals stapril.nl of een eigen sportieve actie. Maar ook figuurlijk; door te doneren of een Parkinson gerelateerd evenement te bezoeken.

Via de website van ParkinsonNL worden bezoekers met verschillende vormen van in beweging komen in aanraking gebracht. Verder volgens de komende maand online interviews met de 3 personen uit de commercial die dagelijks te maken hebben met de uitdagingen, die parkinson met zich meebrengt.

Maarten Nederkoorn, aanvoerder fondsenwerving en marketingcommunicatie van ParkinsonNL: "Revitalize biedt niet alleen creatieve oplossingen, maar ook betrouwbare planningen en transparante begrotingen. Hun pragmatische aanpak geeft - juist bij zeer krappe tijdslijnen en beperkte financiële middelen – rust en vertrouwen dat de gewenste middelen kwalitatief zijn en op tijd worden aangeleverd. Ofwel: stressvrije creativiteit met common sense!”

credits:

Opdrachtgever: ParkinsonNL | Strategie & concept: Revitalize rebranding agency | Video productie: Studio Winnie | Sound design: Lab-3 | Stemacteur: Guy Clemens | Hoofdrollen: Annelien Oosterbaan, Jan Heemskerk en Jan Kommer

www.parkinson.nl

www.revitalize.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Campagne REVITALIZE: Vol energie met Lassie Haverrijst

14-01-2025 | 09:46:00
REVITALIZE gaat structureel voor Lassie werken, het eerste zichtbare werk is een campagne voor Lassie Haverrijst. 

REVITALIZE ontwikkelt campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt

29-11-2024 | 11:49:07
Om het belang van onderzoek te benadrukken en donaties te werven, lanceert ParkinsonNL de campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt, ontwikkeld door creatief bureau REVITALIZE.

[Marketing Report TV] Michael Versélewel de Witt Hamer: REVITALIZE helpt bestaande merken te transformeren

16-02-2024 | 10:48:00
Michael Versélewel de Witt Hamer is te gast bij Marketing Report TV. Met Bas Vlugt spreekt hij over het rebrandingsproces bij REVITALIZE

[SHOWREEL!] Revitalize: Rebranding voor merken met groeiambities

06-11-2023 | 09:15:40
Laat het team van REVITALIZE je merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien

REVITALIZE ontwikkelt merkidentiteit Stichting GUTS

05-09-2023 | 11:09:00
Rebranding bureau REVITALIZE is door Stichting GUTS, die belangen behartigt van mensen met chronische darmziekten, gevraagd voor hulp bij de strategische positionering, naamgeving, visuele merkidentiteit en website.
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.