
Realiseren van dagdromen centraal in merkcampagne Alfred voor LOI
Opleider LOI en Alfred International lanceren een merkcampagne rondom het inzicht dat driekwart van al onze dagdromen over carrièredoelen gaan. LOI spoort hierin Nederland aan om uit die dagdroom te komen en samen met LOI de stap te zetten in het waarmaken van die droom.
In de merkcampagne zien we een vrouw wegdromen in een alledaagse situatie. Een situatie waarin haar dagdroom het even over lijkt te nemen van de werkelijkheid. Vervolgens schrikt ze wakker en spoort LOI haar aan, haar dagdroom waar te maken.
Jos van Eyken, directeur LOI: “We dagdromen allemaal, over een andere carrière, een volgende stap of om het roer volledig om te gooien. Soms wel de helft van de tijd per dag, met het risico dat we te lang blijven hangen in wishful thinking; wat uiteindelijk leidt tot veel onbenut talent. Stop met dagdromen, start met leren.”
De LOI-campagne is door Alfred International gemaakt, in samenwerking met Aaron van Valen, Czar en team5pm. De campagne is vanaf deze week in heel Nederland te zien via TV en online video, en te horen op radio.
Credits:
Klant: LOI | Verantwoordelijk bij klant: Jos van Eyken, Hilde Gerhards, Annelies Coenraads | Bureaus: Alfred International, team5pm | Strategie: Silvia van Hooft | Account: Danielle Boskemper, Stéphanie Freitag | Creatie: Gebr. Janssen, Sjors en Lex van Lex en Sjors | Agency producer: Kees van Mourik | Productiemaatschappij: Czar | Regisseur: Aaron van Valen | Producer: Robert Nan, Carolien Eversdijk | D.O.P.: Daan Bukman | Editor: Jorien Voogt | Online/grading: Laurens Orij | Sounddesign: Sauvage Sound (Michaël Sauvage & Quincy Vlijtig) | Media: Wavemaker
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Alfred ontwikkelt campagne voor Allianz Direct
Longlisten SAN ABC Accenten 2024
Alfred creëert sprookjesachtige campagne voor Simpel
Finalisten Gouden Loekie bekend
Jochem Bron stapt na 15 jaar over van Alfred naar Somention
Gepubliceerd door: Saskia van Weert