
[RAW Countdown to Cannes] Alice Isakson, Boomerang
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
Who are you and what do you do in creative industry?
My name is Alice Isakson and I work as a creative at Boomerang agency.
When I say Cannes what is the first word that pops in your head and why?
Inspiration! Maybe party? Or both!
I’ve heard a lot about the Cannes Lions Festival and there is a lot cool shit to learn and get inspired from!
What did you do when you found out you could join your Summer Course?
I was a little bit shy to share it with my team…. Because I did not want to brag about it. But I’m super excited!
What are your exceptions for Cannes and why?
FUN. Fun everything. Fun inspiration. Fun talks. Fun meeting people and new friends!
What are you most looking forward to?
Meeting new people and cool industry experts. And really being able to ask them questions and hear their perspectives and thought.
Will you end up in the Gutter or will you be at the Palais at 9am?
100% Gutter!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT
RA*W en Bauer Media Outdoor lanceren DOOH Challenge
RA*W: De vervanging van jong talent door AI
RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch
Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert