RA*W Cannes Summer Course 2023

We Are RA*W organiseert jaarlijks de RA*W Cannes Summer Course, een uniek avontuur waarbij 25 jonge talenten de kans krijgen hun creatieve grenzen te verleggen bij het Cannes Lions International Festival of Creativity. Van inspirerende talks in het Palais tot exclusieve feestjes, van een pitch in sneltreinvaart tot het geven van een podium aan de jongere generatie met 'Real Talks', deze reis zat vol met unieke ervaringen.

Puck de Mol van Otterloo, board member bij We Are RA*W: "Als deelnemer heb je de mogelijkheid om te netwerken met de bureau bazen binnen de industrie op een manier die in Nederland onmogelijk zou zijn."

Ze herinnert zich haar eigen ervaring als deelnemer aan de RA*W Cannes Summer Course 2022: “Het geeft je inzicht in de enorme impact die onze industrie kan hebben en de gesprekken die je daar als junior voert voelen echt als een toegevoegde waarde. Het maakt de industrie ineens heel menselijk."

Pitch in sneltreinvaart

RA*W streeft ernaar een onvergetelijke ervaring te creëren, dit jaar begon het al tijdens de reis. In samenwerking met verschillende partijen heeft RA*W dit jaar het initiatief Stay Grounded gelanceerd, waarbij de groep met de trein reist om duurzaamheid te bevorderen.

Lucas van Gog, boardmember van We Are RA*W: "Tijdens deze reis hebben we de kans gegrepen om inhoudelijke waarde toe te voegen met onze Pitch in sneltreinvaart, waarbij de deelnemers een vraagstuk van MediaMarkt moesten oplossen. Het was niet alleen een interessante inhoudelijke uitdaging, maar ook een manier voor de deelnemers om elkaar beter te leren kennen."

Winnaars RAW Treinpitch

Daan Langstraat, Manager Brand & Campaign bij MediaMarkt, maakte in de uitzending van Marketing Report Cannes bekend dat Maartje Mestrini (Dentsu Creative) en Jesse van Maanen (Megawatt Group) de pitch hadden gewonnen

Luister dat feestelijke interview hier:

Real Talks: een podium voor de jonge generatie

Om in Cannes een stem te geven aan de jonge generatie, organiseerde RA*W 'Real Talks' in samenwerking met AdAlliance. Deze gesprekken dienen als tegenwicht voor de exclusieve aandacht voor CMO’s tijdens het Lions Festival en stimuleren junioren om hun mening en visie te durven delen.

Shortmovie: Cannes Summer Course 2023

De magie van de Cannes Summer Course is gevangen in een boeiende shortmovie, gemaakt door de talenten Kris Pouw en Valentijn van den Heuvel. De film geeft een kijkje in de gezellige chaos en de overweldigende ervaringen die Cannes te bieden heeft. 

Over We Are RA*W

We Are RA*W is een non-profitorganisatie die de brug slaat tussen divers jong talent en de creatieve industrie. Met een 12-koppig bestuur organiseren ze diverse evenementen, waaronder Real Talks, agency sessions, Roadshow, Masterclasses en de jaarlijkse Summer Course naar Cannes.

Met speciale dank aan al onze partners in Cannes: AdAlliance, VIA Nederland, Embassy of Dutch Creativity, ARTBOX, Marketing Report, JongeHonden | YoungDogs, Alfred International, Result Recruitment Group, en  Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company

www.we-are-raw.com

www.newbusinessradio.nl

Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.