Qatar Airways lanceert AI-gedreven campagne: Qatar Airways Adventure

Qatar Airways lanceert een interactieve, AI-gedreven campagne: Qatar Airways Adventure. Gebruikers kunnen de hoofdrol spelen in hun eigen door AI gegenereerde avontuur. Met behulp van faceswap-software kunnen ze zichzelf plaatsen in een safari of hun droompartner ontmoeten in Londen.

Win twee business class-tickets

Om het publiek nog meer te betrekken, introduceert Qatar Airways een winactie waarbij deelnemers kans maken op twee Business Class-tickets door hun AI-gegenereerde feestelijke video’s te maken en te delen. Geïnteresseerden worden uitgenodigd om de campagne-microsite te bezoeken via ai.flyqatar.com, hun gepersonaliseerde avontuur te genereren. 

www.qatarairways.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List


Lees ook:

SEA Water lanceert zomerse campagne met Flink

08-07-2025 | 10:04:00
Het Amsterdamse watermerk SEA Water is sinds kort beschikbaar via flitsbezorger Flink

Fitzroy en Chuck Studios maken zomerfilm voor L’OR

08-07-2025 | 09:02:00
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.

De eerste easyJet-campagne van The Romans

08-07-2025 | 08:03:00
Sophie Nicholson over hoe een níet-nationale luchtvaartmaatschappij toch opviel in Amsterdam

Campagne Kaliber voor Slachtofferhulp van start

07-07-2025 | 11:27:00
Slachtofferhulp Nederland is gestart met een wervingscampagne. De organisatie wil met het initiatief meer vrijwilligers en betaalde krachten aantrekken

Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead

07-07-2025 | 10:13:00
De twee vestigingen in Hoorn en Oegstgeest, die in de loop der jaren organisch zijn gegroeid, zijn organisatorisch meer samengevoegd.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.