
Qatar Airways lanceert AI-gedreven campagne: Qatar Airways Adventure
Qatar Airways lanceert een interactieve, AI-gedreven campagne: Qatar Airways Adventure. Gebruikers kunnen de hoofdrol spelen in hun eigen door AI gegenereerde avontuur. Met behulp van faceswap-software kunnen ze zichzelf plaatsen in een safari of hun droompartner ontmoeten in Londen.
Win twee business class-tickets
Om het publiek nog meer te betrekken, introduceert Qatar Airways een winactie waarbij deelnemers kans maken op twee Business Class-tickets door hun AI-gegenereerde feestelijke video’s te maken en te delen. Geïnteresseerden worden uitgenodigd om de campagne-microsite te bezoeken via ai.flyqatar.com, hun gepersonaliseerde avontuur te genereren.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Creative Media Network maakt lokale producties voor KFC
DPG Media zet eigen journalisten in campagne ADR-kranten
TBWA\NEBOKO maakt zomercampagne voor McDonald’s
Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact
HARDER BETTER STRONGER maakt samplingcampagnes meetbaar
Gepubliceerd door: Daan Dekkers