Publicis x ADNIGHT 2024 | Creativiteit, inhoud en carrièrekansen

Op 4 oktober neemt Publicis Groupe Nederland, bestaande uit Boomerang, Publicis Media, Publicis Creative en Le Pub, deel aan Adnight met een programma dat creativiteit, inhoudelijke talks en carrièremogelijkheden samenbrengt.

Onder het thema (B)Adnight kunnen bezoekers genieten van een mix van tattoos, tequila, en punk, maar ook deelnemen aan inspirerende sessies en de kans krijgen om te pitchen voor een baan bij een van de bureaus.

1 Shot 2 Present: Pitchen voor een baan

Hoogtepunt van de avond is het 1 Shot 2 Present-evenement, waarbij creatief talent de mogelijkheid krijgt om in vijf minuten hun beste werk te presenteren aan een panel van strategy directors en chief creative officers van Publicis Groupe NL. De beste pitches worden beloond met een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek, waarmee een carrière bij Publicis binnen handbereik komt. Aanmelden kan via deze site

Tattoos en entertainment

Naast carrièremogelijkheden is er ook ruimte voor creatieve expressie. Tattoo-artiest Menscheling biedt bezoekers de kans om een gratis tatoeage te laten zetten, terwijl er punkmuziek en een line-up van dj’s voor een energieke sfeer zorgen. Dit zorgt voor een avond vol vermaak en verrassingen die verder gaat dan de standaard netwerkbijeenkomst.

Inhoudelijke talks en paneldiscussies

Naast het creatieve en entertainmentprogramma biedt Publicis Groupe NL ook ruimte voor verdieping. Er zijn diverse talks en paneldiscussies met sprekers uit de marketing- en communicatiebranche. Onderwerpen variëren van duurzaamheid en community building tot innovatieve strategieën voor moderne campagnes. Ook zal een panel van jonge creators hun visie geven op hedendaagse campagnes, waarbij ze deze beoordelen vanuit het perspectief van de nieuwe generatie.

Onder de sprekers bevinden zich vertegenwoordigers van Rijkswaterstaat, Heineken Amplify en Cambridge Sustainability. Zij verzorgen talks die variëren van duurzaamheid tot community building.

Le Pub: Een exclusief kijkje achter de schermen

Le Pub, het bureau achter Heineken’s wereldwijde campagnes, opent tijdens Adnight zijn deuren voor een exclusief kijkje achter de schermen. Vanuit hun kantoor aan de Sarphatistraat werkt het bureau nauw samen met Boomerang en biedt het een unieke inkijk in hun creatieve processen.

Het programma wordt afgesloten met een interview op de Main Stage tussen CEO Isabelle Dacz en creatief directeur Jordi van de Bovenkamp.

www.adnight.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

W+K x ADNIGHT | GEDOGEN+Amsterdam Core

08-10-2025 | 08:42:14
Wieden+Kennedy Amsterdam presenteert tijdens ADNIGHT de tentoonstelling GEDOGEN+Amsterdam Core.

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers

22-09-2025 | 15:47:49
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live

17-09-2025 | 11:08:44
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.