Publicis x ADNIGHT 2024 | Creativiteit, inhoud en carrièrekansen

Op 4 oktober neemt Publicis Groupe Nederland, bestaande uit Boomerang, Publicis Media, Publicis Creative en Le Pub, deel aan Adnight met een programma dat creativiteit, inhoudelijke talks en carrièremogelijkheden samenbrengt.

Onder het thema (B)Adnight kunnen bezoekers genieten van een mix van tattoos, tequila, en punk, maar ook deelnemen aan inspirerende sessies en de kans krijgen om te pitchen voor een baan bij een van de bureaus.

1 Shot 2 Present: Pitchen voor een baan

Hoogtepunt van de avond is het 1 Shot 2 Present-evenement, waarbij creatief talent de mogelijkheid krijgt om in vijf minuten hun beste werk te presenteren aan een panel van strategy directors en chief creative officers van Publicis Groupe NL. De beste pitches worden beloond met een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek, waarmee een carrière bij Publicis binnen handbereik komt. Aanmelden kan via deze site

Tattoos en entertainment

Naast carrièremogelijkheden is er ook ruimte voor creatieve expressie. Tattoo-artiest Menscheling biedt bezoekers de kans om een gratis tatoeage te laten zetten, terwijl er punkmuziek en een line-up van dj’s voor een energieke sfeer zorgen. Dit zorgt voor een avond vol vermaak en verrassingen die verder gaat dan de standaard netwerkbijeenkomst.

Inhoudelijke talks en paneldiscussies

Naast het creatieve en entertainmentprogramma biedt Publicis Groupe NL ook ruimte voor verdieping. Er zijn diverse talks en paneldiscussies met sprekers uit de marketing- en communicatiebranche. Onderwerpen variëren van duurzaamheid en community building tot innovatieve strategieën voor moderne campagnes. Ook zal een panel van jonge creators hun visie geven op hedendaagse campagnes, waarbij ze deze beoordelen vanuit het perspectief van de nieuwe generatie.

Onder de sprekers bevinden zich vertegenwoordigers van Rijkswaterstaat, Heineken Amplify en Cambridge Sustainability. Zij verzorgen talks die variëren van duurzaamheid tot community building.

Le Pub: Een exclusief kijkje achter de schermen

Le Pub, het bureau achter Heineken’s wereldwijde campagnes, opent tijdens Adnight zijn deuren voor een exclusief kijkje achter de schermen. Vanuit hun kantoor aan de Sarphatistraat werkt het bureau nauw samen met Boomerang en biedt het een unieke inkijk in hun creatieve processen.

Het programma wordt afgesloten met een interview op de Main Stage tussen CEO Isabelle Dacz en creatief directeur Jordi van de Bovenkamp.

www.adnight.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT

02-09-2025 | 10:42:37
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.

Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend

08-07-2025 | 11:33:16
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.

Lara Sari uitgeroepen tot Rotterdam Creative Talent 2025

13-05-2025 | 14:39:55
De award, een initiatief van de gemeente Rotterdam en Agency at Night, wordt jaarlijks toegekend aan een veelbelovende jonge maker uit de stad.

ADNIGHT groeit verder met partners en programma’s

13-05-2025 | 10:38:00
Na een succesvolle editie in Brussel richt het creatieve festival zich dit jaar opnieuw op de hoofdstad.

Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX

04-04-2025 | 11:25:00
Marketing Report reist af naar Brussel voor de eerste internationale editie van ADNIGHT


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.