Positionering Sabor Verde door Fitzroy
Sabor Verde ontwikkelde een assortiment met pure en gerijpte ready-to-eat-avocado-producten. Sabor Verde heeft Fitzroy gevraagd om het merk te ontwikkelen. Niet alleen qua positionering maar ook de verpakking en verdere communicatie.
Water Footprint Network
Sabor Verde-avocado's groeien in de natste regio van Mexico: Michoacán. De geboorteplaats van de avocadoboom. Daar regent het ruim tien maanden per jaar. Sabor Verde is lid van het Water Footprint Network dat zich inzet voor duurzaam, eerlijk en efficiënt gebruik van zoetwaterbronnen wereldwijd.
Positionering, verpakking en communicatie door Fitzroy
Jur Baart, oprichter van Fitzroy: "Een essentieel visueel kenmerk van de identiteit van Sabor Verde is de illustratie van de prachtige Quetzal vogel, die zichzelf voedt met de avocadoplant en daarnaast ook de zaden verspreidt. Vervolgens is er ook nog het regenpatroon: handgetekende druppels bedoeld om de merkpositionering van de avocado's, die geteeld zijn met regenwater, te benadrukken. In combinatie met de rijke, vreugdevolle, levendige fotografie, zet dit feestelijke merk de avocado producten in de schijnwerpers."
Sabor Verde zal binnenkort in de supermarkt liggen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy creatief bureau Corendon: afscheid Cor en Don,
Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE
Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg
Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen