
Politie en Publicis Creative laten talent groeien met campagne Vergroot jezelf
De werkgeverspositionering en -campagne zet de politie neer als dé plek waar je als persoon kan groeien. Publicis Creative verzorgde het merkconcept en campagne.
Dit meerjarige merkconcept wordt breed uitgerold en vormt de basis voor zowel externe employer branding en wervingscampagnes als interne werving. De campagne is te volgen via televisie, (D)OOH, online video, social media en evenementen, ondersteund door een always-on wervingsaanpak voor specifieke functies.
Jowieke Lourens, Adviseur Arbeidsmarktcommunicatie bij de politie: “Gezien de grote hoeveelheid vacatures bij de politie en de krappe arbeidsmarkt wordt het steeds belangrijker om in beeld te komen bij een doelgroep die de politie nog niet op het netvlies heeft staan. Vandaar dat we met de campagne ook echt deze latente doelgroep willen aanspreken op talenten die zij momenteel al hebben (waar ze zich misschien niet eens van bewust zijn) en die ze ook heel goed bij de politie zouden kunnen inzetten.”
Remy Kurpershoek, Chief Creative Officer bij Publicis Creative: “De behoefte aan werk met zowel persoonlijke als maatschappelijke impact is groot onder werkzoekenden. Helaas beseffen velen nog niet dat deze kans bij de politie binnen handbereik ligt. Met de campagne Vergroot jezelf bewijzen we dat de politie dé plek is voor talent dat wil bijdragen aan iets groters dan alleen persoonlijk gewin en tegelijkertijd zichzelf wil ontwikkelen.”
Roel Pijnacker, Lead Creative bij Publicis Creative: “Te veel talent gaat verloren aan werk zonder betekenis, terwijl je je talent ook kunt inzetten voor iets met echte impact. En dat geldt ook voor deze campagne: een groots project waarin ieder talent vol betekenis is ingezet.”
Credits:
Politie
Jowieke Lourens | Kim Joosten | Jeska ter Horst | Jolanda Bouwmeester | Dorris Sloot | Saskia Olde Weghuis
Agency
Agency: Publicis Creative | Chief Creative Officer: Remy Kurpershoek | Lead Creatives: Roel Pijnacker, Wietse Vonk | Creative: Robin Meekel | Design: Dave Fransen, Janneke Koning | Client Lead: Manon van Otegem, Liza Mastenbroek | Account Manager: Elize Wester | Strategy: Sanne Houterman, Marc Pieterse
Production Company
Production Company: Pirke Productions x Boomerang | Director: Victor D. Ponten | D.O.P.: Daan Bukman | Executive Producer: Pirke Bergsma | Producer: Sanne Rosinga | Production Manager: Kasper Hering | Editor: Patrick Schonewille | Grading: Roman@Het Kleurlokaal | Online/VFX: Boomerang Post | Geluid: SoundsRight | Muziek: Marijn Roozemond/Job Poels | Fotograaf: Michiel Rotgans
Media agency: Initiative Media
Client Advice & Management Director: Patty de Win | Head of Strategy: Machiel Verkuyl | Client Advice & Management Manager: Tamar Krijnen | Communications Design Manager: Celine Prevos | Digital Project Lead: Ellen Louters | Performance Lead: Alva Van Beek
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Eerste namen bekend voor ADsterdam Creativity Festival 2025
Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO
Publicis Groupe NL versterkt focus op merkactivaties
ADNIGHT BXL onthult programma voor eerste editie in Brussel
Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend
Gepubliceerd door: Saskia van Weert