PLUS introduceert kerstcampagne rond lokaal ondernemerschap
PLUS lanceert een kerstcampagne die de rol van de supermarkt in het dagelijks leven van klanten benadrukt. De commercial, ontwikkeld door INDIE Amsterdam, sluit aan op de merkpositionering We doen met je mee en laat zien hoe de formule inzet op persoonlijke aandacht en lokaal ondernemerschap.
In de campagne staat een ondernemer centraal die samen met medewerkers het kerstfeest in de buurt ondersteunt. Daarmee wil PLUS laten zien dat de supermarkt zich niet alleen richt op boodschappen, maar ook op de verbinding met de wijk.
Echte buurtbewoners in de hoofdrol
Voor de commercial is gewerkt met echte bewoners uit Huizen. De koorleden die zingen zijn afkomstig uit het lokale koor. De voetballers komen uit het team dat door de ondernemer wordt gesponsord. De ondernemer in de commercial, Dick van den Hoven, runt daadwerkelijk de PLUS-winkel in Huizen. Ook de medewerkers die in beeld komen, werken in deze winkel.
Naast de nadruk op menselijkheid speelt het feestdagenassortiment een grote rol in de campagne.
360-gradencampagne in diverse media
De campagne wordt breed uitgerold via meerdere kanalen. De productie ligt in handen van INDIE Amsterdam. De commercial is geregisseerd door Arne Toonen, regisseur. De fotografie is verzorgd door Marije Kuiper, fotograaf. Het camerawerk is gedaan door Stephan Polman, DP, terwijl de edit is uitgevoerd door Nikki Gorissen, editor. De grading is verzorgd door Barry, gradingartist @ The Compound. De VFX en online nabewerking komen van The Compound. De muziek is gemaakt door CRISandJef MUSIC en het geluid is opgenomen in Levalo.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
INDIE Amsterdam maakt kerstcommercial voor Schoonenberg
Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem
[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director
[Vacatures] INDIE zoekt een Jr. Designer / DTP-er
INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert