PINK start hybride hub voor media, creatie en data

PINK heeft een hybride hub gelanceerd waarin expertise op het gebied van media, creatie en data wordt samengebracht.

Door de integratie van Pünktlich, Pink Marketing en PEXI biedt het bureau een flexibele structuur waarin adverteerders precies die ondersteuning kunnen inschakelen die op dat moment nodig is. De hub is inzetbaar voor tijdelijke projecten, als klankbord of om piekdruk op te vangen.

Een belangrijk onderdeel van het model is een contentteam dat gebruikmaakt van AI. Hiermee speelt PINK in op de toenemende behoefte aan snelle en efficiënte contentproductie.

Flexibel inspelen op klantbehoefte

PINK positioneert zich nadrukkelijk als partner in plaats van leverancier. Het bureau werkt nauw samen met klanten en beschouwt zich als mede-verantwoordelijk voor het resultaat. Met de lancering van de hybride hub wil PINK nog beter aansluiten op veranderende klantvragen, zoals de verschuiving tussen inhouse werken, outsourcing en hybride vormen.

Volgens het bureau verandert de rol van media en creatie fundamenteel. Waar media voorheen draaide om kanalen en creatie om losse campagnes, ligt de nadruk nu op doorlopende productie, social-first content en slimme inzet van technologie zoals AI.

www.pinkagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

PEXI lanceert MCP-server voor AI-gestuurde campagnes

25-11-2025 | 16:02:00
De introductie volgt op de eerdere release van Adserver 2.0 voor selfservice-advertising.

Elsbeth Wesselink: Efficiëntie is geen strategie: zeker niet in 2026!

25-11-2025 | 13:11:00
Als een organisatie écht miljoenen en maanden nodig had voor een productie die nu in een paar dagen lukt, dan waren ze niet meegegaan met de huidige tijd

PINK ontwikkelt identiteit SORTED

24-11-2025 | 09:40:25
SORTED is een samenwerking van meerdere organisaties die werken aan een circulaire en toekomstbestendige textielketen.

Youri Wanders: Als de cloud crasht, wie zijn wij dan nog?

20-10-2025 | 14:52:00
Amazon Web Services ligt eruit. En met AWS: de halve wereld.

PEXI: Enorme groeiversnelling bij Adserver

10-10-2025 | 15:31:00
Het Nederlandse adtechbedrijf PEXI heeft de vernieuwde Adserver 2.0 gelanceerd. We spreken hierover met Willem Waardenburg, oprichter en directeur van PEXI en marketingbureau PINK


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm

01-12-2025 | 14:33:00
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.

Joe Public ontwikkelt ALDI-commercial met teaser Andy van der Meijde

01-12-2025 | 13:19:00
Joe Public die de ALDI-kerstcommercial heeft ontwikkeld, kondigt een teaser aan met voetballer Andy van der Meijde en zijn vrouw Melisa Schaufeli

GH+O ontwikkelt campagne voor 113 over suïcidepreventie

01-12-2025 | 12:04:00
De campagne de vraag stellen kan een leven redden is de eerste die wordt gelanceerd onder de nieuwe Wet Integrale Suïcidepreventie

INDIE Amsterdam maakt kerstcommercial voor Schoonenberg

01-12-2025 | 10:26:00
Waar veel merken groots uitpakken, legt het hoorzorgmerk de nadruk op iets dat volgens hen urgenter is dan ooit: luisteren.

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Designer

01-12-2025 | 08:51:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Designer - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.