PINK start hybride hub voor media, creatie en data

PINK heeft een hybride hub gelanceerd waarin expertise op het gebied van media, creatie en data wordt samengebracht.

Door de integratie van Pünktlich, Pink Marketing en PEXI biedt het bureau een flexibele structuur waarin adverteerders precies die ondersteuning kunnen inschakelen die op dat moment nodig is. De hub is inzetbaar voor tijdelijke projecten, als klankbord of om piekdruk op te vangen.

Een belangrijk onderdeel van het model is een contentteam dat gebruikmaakt van AI. Hiermee speelt PINK in op de toenemende behoefte aan snelle en efficiënte contentproductie.

Flexibel inspelen op klantbehoefte

PINK positioneert zich nadrukkelijk als partner in plaats van leverancier. Het bureau werkt nauw samen met klanten en beschouwt zich als mede-verantwoordelijk voor het resultaat. Met de lancering van de hybride hub wil PINK nog beter aansluiten op veranderende klantvragen, zoals de verschuiving tussen inhouse werken, outsourcing en hybride vormen.

Volgens het bureau verandert de rol van media en creatie fundamenteel. Waar media voorheen draaide om kanalen en creatie om losse campagnes, ligt de nadruk nu op doorlopende productie, social-first content en slimme inzet van technologie zoals AI.

www.pinkagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Elsbeth Wesselink: Wat ik leerde van het Songfestival

20-05-2025 | 12:14:00
Een column waarin Elsbeth Wesselink (PINK) lessen uit onverwachte hoek koppel aan ons vak.

Ongezout'n: Creativiteit op standje Ctrl+C, Ctrl+V

14-05-2025 | 09:28:11
Youri Wanders, Business Director PINK, over creativiteit zonder AI

Britt Blok: Let op details, zelfs bij nagelriemen

08-05-2025 | 12:43:00
Britt Blok is Business Director bij PINK. In deze column schrijft ze over hoe onopgemerkte details de geloofwaardigheid van je merk ondermijnen

PINK gaat met OG Clean Fuels de weg op voor groen

30-04-2025 | 09:33:00
De campagne is gericht op transporteurs en wagenparkbeheerders in de Benelux en Duitsland en maakt gebruik van vrachtwagens als communicatiedrager.

PINK lanceert campagne voor digitale toegankelijkheid

03-04-2025 | 08:15:00
PINK lanceert een campagne voor digitale toegankelijkheid. De bewustwordingscampagne benadrukt het belang van inclusieve websites.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.