
PINK start hybride hub voor media, creatie en data
PINK heeft een hybride hub gelanceerd waarin expertise op het gebied van media, creatie en data wordt samengebracht.
Door de integratie van Pünktlich, Pink Marketing en PEXI biedt het bureau een flexibele structuur waarin adverteerders precies die ondersteuning kunnen inschakelen die op dat moment nodig is. De hub is inzetbaar voor tijdelijke projecten, als klankbord of om piekdruk op te vangen.
Een belangrijk onderdeel van het model is een contentteam dat gebruikmaakt van AI. Hiermee speelt PINK in op de toenemende behoefte aan snelle en efficiënte contentproductie.
Flexibel inspelen op klantbehoefte
PINK positioneert zich nadrukkelijk als partner in plaats van leverancier. Het bureau werkt nauw samen met klanten en beschouwt zich als mede-verantwoordelijk voor het resultaat. Met de lancering van de hybride hub wil PINK nog beter aansluiten op veranderende klantvragen, zoals de verschuiving tussen inhouse werken, outsourcing en hybride vormen.
Volgens het bureau verandert de rol van media en creatie fundamenteel. Waar media voorheen draaide om kanalen en creatie om losse campagnes, ligt de nadruk nu op doorlopende productie, social-first content en slimme inzet van technologie zoals AI.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Elsbeth Wesselink: Wat ik leerde van het Songfestival
Ongezout'n: Creativiteit op standje Ctrl+C, Ctrl+V
Britt Blok: Let op details, zelfs bij nagelriemen
PINK gaat met OG Clean Fuels de weg op voor groen
PINK lanceert campagne voor digitale toegankelijkheid
Gepubliceerd door: Saskia van Weert