PINK start hybride hub voor media, creatie en data

PINK heeft een hybride hub gelanceerd waarin expertise op het gebied van media, creatie en data wordt samengebracht.

Door de integratie van Pünktlich, Pink Marketing en PEXI biedt het bureau een flexibele structuur waarin adverteerders precies die ondersteuning kunnen inschakelen die op dat moment nodig is. De hub is inzetbaar voor tijdelijke projecten, als klankbord of om piekdruk op te vangen.

Een belangrijk onderdeel van het model is een contentteam dat gebruikmaakt van AI. Hiermee speelt PINK in op de toenemende behoefte aan snelle en efficiënte contentproductie.

Flexibel inspelen op klantbehoefte

PINK positioneert zich nadrukkelijk als partner in plaats van leverancier. Het bureau werkt nauw samen met klanten en beschouwt zich als mede-verantwoordelijk voor het resultaat. Met de lancering van de hybride hub wil PINK nog beter aansluiten op veranderende klantvragen, zoals de verschuiving tussen inhouse werken, outsourcing en hybride vormen.

Volgens het bureau verandert de rol van media en creatie fundamenteel. Waar media voorheen draaide om kanalen en creatie om losse campagnes, ligt de nadruk nu op doorlopende productie, social-first content en slimme inzet van technologie zoals AI.

www.pinkagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

De 25 meest gelezen columns van het jaar 2025

22-12-2025 | 17:41:00
Welke onderwerpen raakten dit jaar een snaar bij marketingprofessionals? Het antwoord laat zich lezen in de cijfers

Waarom AI ons niet onzichtbaar maakt, maar merken wel

19-12-2025 | 15:32:02
Elsbeth Wesselink is Business Director bij PINK. Zij schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions M100 2026

Leukstetickets.nl boost traffic met Smart Optimization

17-12-2025 | 12:22:00
Leukstetickets.nl wilt het aantal kwalitatieve landingen vanuit display advertising voor ticketverkoop aanzienlijk verhogen

PEXI lanceert MCP-server voor AI-gestuurde campagnes

25-11-2025 | 16:02:00
De introductie volgt op de eerdere release van Adserver 2.0 voor selfservice-advertising.

Elsbeth Wesselink: Efficiëntie is geen strategie: zeker niet in 2026!

25-11-2025 | 13:11:00
Als een organisatie écht miljoenen en maanden nodig had voor een productie die nu in een paar dagen lukt, dan waren ze niet meegegaan met de huidige tijd


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.