
Pink Marketing, Pünktlich en PEXI (voorheen P3 Group) gaan verder onder de naam PINK
Pink Marketing, Pünktlich en PEXI (voorheen P3 Group) gaan verder onder de nieuwe naam PINK. Hiermee kiest het bureau voor een geïntegreerde aanpak waarin media, creativiteit en technologie samenkomen. Het doel is om merken te ondersteunen bij het behouden van relevantie in een snel veranderende markt.
PINK vervaagt de grenzen tussen offline en online, marketing en communicatie, merk en performance, evenals tussen creatie en media. Door de samenvoeging van de drie bureaus ontstaat een intensievere samenwerking die resulteert in een geïntegreerd aanbod als one-stop-shop voor merken.
Boudewijn de Jong, Co-founder van PINK: "De scheiding tussen media, creativiteit en technologie behoort tot het verleden. De toekomst ligt in een samenspel waarin strategie en uitvoering naadloos in elkaar overlopen. Dit vraagt om een herijking van traditionele modellen, met een focus op maximale impact voor merken. Dit is geen geleidelijke aanpassing van bestaande modellen, maar een fundamentele verschuiving: een revolutie die merken dwingt om mee te bewegen of de aansluiting te verliezen."
PINK maakt gebruik van technologie om merken relevant te houden en oplossingen te bieden die aansluiten bij veranderende consumentbehoeften. Door data en creativiteit te combineren, worden campagnes realtime gemonitord en geoptimaliseerd voor maximale impact, ongeacht het kanaal of de uitdaging.
PINK werkt voor klanten als Independer, Qmusic, Videoland, Naïf en MediaMarkt.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen