PINK en Onze Kapel lanceren campagne voor Museumkaart-app
De Museumkaart is voortaan ook digitaal beschikbaar. Na een test onder trouwe gebruikers kunnen nu alle museumbezoekers in Nederland hun kaart via een app gebruiken. De introductie wordt ondersteund door een publiekscampagne, ontwikkeld door Onze Kapel en PINK.
De app biedt toegang tot meer dan vijfhonderd musea en geeft gebruikers een overzicht van tentoonstellingen, actuele activiteiten en persoonlijke tips voor nieuwe museumbezoeken. De campagne moet het gebruik van de digitale kaart stimuleren en sluit aan bij een bredere modernisering van de Museumvereniging.
Toegankelijker en persoonlijker museumbezoek
Onze Kapel ontwikkelde het creatieve concept voor de campagne en verzorgde tegelijkertijd een vernieuwing van de merkidentiteit van de Museumvereniging. De mediastrategie werd uitgevoerd door bureau PINK. De technische realisatie van de app was in handen van digitaal bureau Q42 en designstudio Fabrique.
De campagne benadrukt hoe de digitale Museumkaart het museumbezoek eenvoudiger en persoonlijker maakt. De applicatie is per direct beschikbaar voor alle kaarthouders.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
PEXI lanceert MCP-server voor AI-gestuurde campagnes
Elsbeth Wesselink: Efficiëntie is geen strategie: zeker niet in 2026!
PINK ontwikkelt identiteit SORTED
Youri Wanders: Als de cloud crasht, wie zijn wij dan nog?
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim E-mailmarketeer
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen