
PHD Nederland wint pitch Warner Bros. Discovery & HBO Max
Warner Bros. Discovery heeft na een pitchtraject gekozen voor het verlengen van de samenwerking met PHD Nederland.
Deze bestaande relatie wordt uitgebreid met de streamingdienst HBO Max.
PHD wordt verantwoordelijk voor de off- en online mediastrategie, -planning en - inkoop voor beide merken.
Erwin Smits, streaming marketing director Benelux & Frankrijk bij Warner Bros. Discovery: “We kijken uit naar de samenwerking met PHD Nederland en zullen ons allereerst focussen op de lancering van het vernieuwde HBO Max en de release van het langverwachte tweede seizoen van HBO Original-serie House of the Dragon in Juni.”
Nicole De Cooker, Business Unit en Client Lead PHD: ‘’We zijn ontzettend trots dat Warner Bros. Discovery opnieuw voor PHD Nederland kiest, én dat we ons vanaf nu ook bezig mogen houden met de positionering van HBO Max. Het voelt goed om het vertrouwen te krijgen om verder te mogen bouwen aan het merk, samen met de teams van Warner Bros. Discovery.’’
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Omnicom koopt Inter Public Group (IPG) en wordt wereldwijd grootste groep
WSJ: Omnicom Group gaat Interpublic Group overnemen
PHD Media wint Red Bull Nederland pitch
Michael Bottenheft van CANDID naar PHD Media
In Memoriam: Anthony Hadley, Strategy Director bij PHD
Gepubliceerd door: David de Jong