Persuade ontwikkelt meerjarige campagne voor elektronicawinkel Electro World

Persuade ontwikkelt een aangescherpte positionering en meerjarige campagne voor elektronicawinkel Electro World. 

Behoefte aan persoonlijk advies

Het aanbod aan elektrische apparaten blijft groeien en wordt steeds complexer. Mensen hebben meer dan ooit behoefte aan persoonlijk advies en service op maat. Electro World is dé elektronicawinkel in de buurt die dit biedt.

Karin de Jong, Head of Marketing & E-Commerce bij United Retail: "Met meer dan 140 winkels en 200 servicemonteurs zitten we letterlijk dichtbij de klant. Waar loop je gewoon even naar binnen voor een specifieke elektronicavraag? Waar kennen ze je ook echt en komen ze ook bij je thuis kijken hoe het zit? Onze ondernemers kennen veel klanten persoonlijk. Alles draait bij ons om één ding. Dat is die klantvraag, wat de klant echt nodig heeft. Een echte oplossing op maat. Soms is laten repareren een beter antwoord dan een nieuwapparaat. Voordeliger en duurzamer bovendien."

Electro World. Draait om jou.

Die persoonlijke aandacht komt terug in de hele campagne. Michiel Rijshouwer, creatief directeur van Persuade: "Electro World is nou écht een voorbeeld van een formule die het heel goed doet, maar daar best bescheiden over is. In de campagne gaan we heel Nederland vertellen waar Electro World goed in is. Met nadruk op de services en het ontzorgen van klanten. De kern is dat ze hun klanten nog kennen. Simpelweg omdat ze in de buurt zitten. En dat zien we terug in onze serie TVC’s en video’s. Die spelen zich letterlijk af bij een klant die precies naast een vestiging van Electro World woont. En voor iedere elektronica vraag makkelijk even binnenloopt bij de buren. Alles komt samen in het merkthema Electro World. Draait om jou."

Een nieuw gezicht en een nieuw geluid, die we vanaf nu in alle verschillende middelen terug gaan zien en horen. Van radio, tv tot in de winkels en online video’s, waar échte klanten centraal staan. Want daar draait het om. 

De eerste tv-commercial gaat over het repareren van wasmachines.

Later in het jaar volgen andere commercials in deze serie.

Credits:

Bureau: Persuade in samenwerking met New Growth Strategies, Total Creation, Adwise en Zuiver Media | Strategie: Michiel Rijshouwer | Creatie: Jasper Symons, Thomas Nieuwenhuizen | Account: Anne-Marie Brekelmans, Eveline van Achterberg | Producer Agency: Moniek van de Rijt | Productie: Cake Film | Producer: Jesse te Buck | Director: Henk Loorbach | DOP: Amit Kumar | Muziek: Cris & Jef | Opdrachtgever: Karin de Jong, Chandra Roussac, Else Mieke de Bruijn, Sander Wisman, Orson Vloedbeld, Inke Bergsma, Lars Schepel.

www.persuade.nl

www.electroworld.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.