Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept
Supermarktketen Hoogvliet zet een volgende stap in de ontwikkeling van het merk. Met een vernieuwde merkstrategie en campagne, ontwikkeld door bureau Persuade, laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.
Ruben Minnee, manager marketing & formule bij Hoogvliet: “Bij Hoogvliet draait alles om jou. We luisteren goed, begrijpen wat belangrijk is en geven altijd meer. Onze klanten weten en ervaren elke dag dat we niet alleen goedkoop zijn, maar ook dat we altijd verder gaan om de klant blij te maken. Dat willen we nu ook aan de rest van Nederland laten zien. Hoogvliet is een supermarkt waar iedereen zich nog gezien voelt en waar je met oprechte aandacht geholpen wordt. En dat combineren we met lage prijzen en kwaliteit waar je op kunt vertrouwen. Alles komt samen in de pay-off: Hoogvliet. Daar word je toch blij van."
Team Hoogvliet maakt merk herkenbaar en menselijk
De campagne introduceert Team Hoogvliet, een groep herkenbare karakters die samen de merkwaarden van Hoogvliet uitdragen. Elk teamlid heeft een eigen specialiteit en persoonlijkheid, waarmee de supermarkt het merk een menselijk gezicht geeft.
Michiel Rijshouwer, creatief directeur van Persuade: "Met Team Hoogvliet hebben we een concept dat echt bij het merk past. Het werkt in alle kanalen en zorgt voor samenhang tussen winkel, video, folder en social media. Het biedt ruimte voor toekomstige campagnes en versterkt de merkidentiteit. We presenteren voordeel met een glimlach, op een warme en toegankelijke manier."
Eerste campagnes succesvol uitgerold
De eerste campagnes met Team Hoogvliet zijn inmiddels gelanceerd. De introductiecampagne Stuntweken werd gevolgd door Hét bewijs voor onze lage prijs, waarin te zien is hoe Team Hoogvliet dagelijks werkt aan voordeel voor de klant. De campagnes zijn zichtbaar via online video, buitenreclame, print, social media, display en folder.
Met het concept bouwt Hoogvliet verder aan een merk dat voordeel en vriendelijkheid combineert en zo een onderscheidende positie inneemt binnen de supermarktbranche.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Daniëlle Boskemper versterkt klantorganisatie van Persuade
[Vacatures] Persuade zoekt een AI Creator
[Vacatures] Persuade zoekt een Art Director
[Vacatures] Persuade zoekt een Art Director
Thijs de Boer verruilt TBWA\NEBOKO voor Persuade
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen