Pathé introduceert loyaltyprogramma Club Pathé

Pathé introduceert haar vernieuwde loyalty programma propositie met de tagline Beleef meer met Club Pathé. Met een vernieuwde naam en visuele identiteit biedt Pathé een gratis loyaliteitsprogramma dat één plek biedt voor bezoekers om hun tickets te kopen en te genieten van diverse voordelen.

Vernieuwd programma

In de vernieuwde structuur verschuiven losse initiatieven naar een totaalprogramma en is er geen verschil meer tussen een Mijn Pathé-account, een loyaliteitsprogramma of abonnementen. Met de introductie van Club Pathé worden deze omgedoopt tot één Club Pathé-app.  

Iedereen kan gratis member worden van Club Pathé. Leden profiteren van voordelen die passen bij hun persoonlijke voorkeur, zoals speciale events, punten sparen voor korting op onder andere popcorn en drankjes en/of webshop items, en filmcontent.

Abonnement proposities

Als onderdeel van Club Pathé worden ook nieuwe abonnement-proposities geïntroduceerd als onderdeel van Club Pathé. Aan de bestaande Unlimited- en Unlimited Gold-abonnementen worden Explorer en Family toegevoegd. De abonnementen geven bezoekers respectievelijk de mogelijkheid om te kiezen voor één bezoek aan de bioscoop per maand of eenvoudig familieleden mee te nemen. Alle abonnementen worden uitgebreid met een korting van 50 procent op Pathé Thuis en zijn aan te passen en te pauzeren. De samenwerking tussen een bioscoopconcern en On Demand platform is uniek in de bioscoopbranche. 

Jacques Hoendervangers, algemeen directeur Pathé: "We streven ernaar om het beste én meest geliefde bioscoopmerk van Nederland te zijn en blijven. Onze bezoekers staan centraal in alles wat we doen en daarom introduceren we met trots en enthousiasme Club Pathé, om nog beter aan te sluiten op hun behoeften en hun bioscoopbezoek nog specialer te maken. Club Pathé draait om het samenkomen van filmliefhebbers om nieuwe herinneringen te creëren, want samen beleven we meer."

Credits:

Concept: Pathé, DEPT | Creatie-materialen: DEPT, DSL Lab en Yune | Media: UM | PR: Coopr

www.pathe.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Pathé Nederland gaat reorganiseren

06-08-2025 | 08:30:00
Pathé Nederland, de grootste boscoopketen van Nederland gaat reorganiseren. Dit bevestigt de Nederlandse vestiging van het Franse filmbedrijf tegenover Marketing Report

Pathé introduceert Mystery Classic

04-02-2025 | 18:19:00
Pathé start met Mystery Classic, een maandelijkse filmvertoning waarbij bezoekers zonder voorafgaande aankondiging een klassieker uit de filmgeschiedenis te zien krijgen.

Pathé zet campagnestrategie voort

17-01-2025 | 09:25:00
Na de lancering vorig jaar van de campagnestrategie ... beleef je samen met Pathé, kondigt Pathé aan dat deze in 2025 wordt voortgezet.

Pathé en gemeente Amsterdam trakteren 50.000 Amsterdamse scholieren en studenten op filmvoorstelling

06-01-2025 | 15:58:00
De gemeente Amsterdam en Pathé hebben Amsterdamse scholieren en studenten uitgenodigd voor een gratis filmvertoningen van Het verhaal van Nederland – Amsterdam

Frank Houben Raad van Commissarissen Pathé

02-01-2025 | 10:45:00
Hij volgt hiermee Jan Willem Sodderland op, die per 31 december 2024 afscheid nam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.