Open Now en The Committed Agency versterken Salland Zorgverzekeringen met campagne

Op 12 november lanceert Salland Zorgverzekeringen een campagne die de kracht van regionale zorg benadrukt. Deze campagne is ontwikkeld door Open Now en The Committed Agency en toont het belang van toegankelijke, goede zorg dicht bij huis.

Open Now nam de strategische ontwikkeling en uitvoering van de campagne op zich, terwijl The Committed Agency het mediatraject verzorgt, van strategie en planning tot en met de uitvoering. De campagne richt zich primair op Overijssel en Gelderland, waar Salland al meer dan 160 jaar actief is, maar benadrukt dat de verzekeraar voor heel Nederland toegankelijk is.

Met de keuze voor Open Now en The Committed Agency zet Salland Zorgverzekeringen in op een langdurige samenwerking om haar merk verder te versterken.

Leon Bultman, partner bij The Committed Agency: “We willen laten zien wat Salland bijzonder maakt: een organisatie zonder winstoogmerk die zorg goed regelt en betaalbaar houdt.”

Simone Mensink, directeur klant bij Salland Zorgverzekeringen: “Als mensen zorg nodig hebben, willen ze direct duidelijkheid: hoe snel kan ik geholpen worden, waar kan ik terecht, wat is het behandelplan? Bij Salland Zorgverzekeringen staat goede zorg, dicht bij huis, centraal. Onze verzekerden kunnen rekenen op snelle toegang tot hoogwaardige zorg.”

www.opennow.nl

www.committed-agency.nl/

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now

29-07-2025 | 09:21:00
Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.

The Family en Open Now fuseren

16-06-2025 | 10:44:00
Met gedragswetenschap als basis wil het bureau merken helpen met bewezen creativiteit en meer impact.

Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS

12-05-2025 | 14:02:00
Vapen onder jongeren neemt toe, terwijl veel ouders nog onvoldoende zicht hebben op de schadelijkheid ervan.

Radioportal Nederland.FM lanceert podcastportal

18-02-2025 | 15:36:00
Radioportal Nederland.FM lanceert het podcastportal www.podcast.nl. Het platform is gebouwd door Open Media Participaties, onderdeel van Open Now Portfolio

STROOM en Open Now komen met een merkcampagne voor Zorgverzekeraar ONVZ

02-12-2024 | 12:39:46
Zorgverzekeraar ONVZ komt met een merkcampagne, die is te zien op tv en online. ONVZ wil het merk sterker emotioneel laden.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne

11-11-2025 | 11:28:55
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.

[Vacatures] Kinesso zoekt een AV Consultant

11-11-2025 | 08:22:00
Kinesso is per direct op zoek naar een AV Consultant - Amsterdam

[Vacatures] Kinesso zoekt een Jr AV Consultant

11-11-2025 | 08:11:00
Kinesso is per direct op zoek naar een Jr AV Consultant - Amsterdam

[Vacatures] Initiative zoekt een Content & Partnerships Manager

11-11-2025 | 07:48:00
Initiative is per direct op zoek naar Content & Partnerships Manager - Netherlands
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.