Opdemast.nl lanceert zomeractie voor mkb-ondernemingen

Opdemast.nl is een boekingssite waarmee advertentieruimte kan worden ingekocht op digitale reclamemasten. Om mensen te overtuigen van de kracht van het platform, profiteren mkb-ondernemers tot 31 augustus van gratis advertentieruimte op digitale reclamemasten langs snelwegen in heel Nederland.

Steeds moeilijker om reclame te maken

Het is voor mkb-ondernemingen steeds moeilijker om reclame te maken. Mike Leegwater, Opdemast.nl: "Veel middelen waarop deze categorie van bedrijven doorgaans een beroep doet, genereren steeds minder impact. Denk aan een huis-aan-huiskranten. Andere mediumtypes zijn duur of bewerkelijk."

Opdemast.nl voorziet in een behoefte. Mike Leegwater: "De consumptie van media door consumenten is versnipperd. Waar vind je de juiste doelgroep voor je bedrijf en hoe houd je vervolgens de kosten in de hand? Dat is de grote uitdaging van veel ondernemers. Onze objecten zijn gesitueerd op strategische plaatsen langs drukke snelwegen."

Transparant en eenvoudig

Om mensen te overtuigen van de kracht van het platform, is een zomeractie in het leven geroepen. Mike Leegwater: "Je ziet nu al dat veel mkb-ondernemers er gebruik van maken. En ze blijven klant. Dat is het grootste bewijs dat deze vorm van adverteren simpelweg werkt. De investering is minimaal en tegelijkertijd is de impact erg groot. Het bestelproces is simpel en transparant. De prijzen staan vast – 41,28 euro exclusief btw voor honderd vertoningen – en het systeem werkt eenvoudig. Met een paar klikken is een campagne geboekt. Tijd is kostbaar."

www.opdemast.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner

03-11-2025 | 12:24:04
In een overeenkomst van 1 jaar worden hoogtepunten van Britse topatleten in skiën en snowboarden getoond op het netwerk van Ocean in Groot-Brittannië.

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

Disney en CS Digital Media lanceren Tron-campagne in metro

20-10-2025 | 14:33:00
The Walt Disney Company Benelux start de lancering van de film Tron: Ares met een grootschalige reclamecampagne in het Rotterdamse metronetwerk.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Social Media Manager

03-11-2025 | 08:03:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Social Media Manager - Full-time / Part-time · Amsterdam

[Vacatures] Brand Builders zoekt een Projectmanager

03-11-2025 | 07:39:00
Brand Builders is per direct op zoek naar Projectmanager

NCTV en Havas Lemz lanceren campagne Denk vooruit

03-11-2025 | 06:00:00
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.