OnSocial wordt vaste social partner voor Mora en Van Dobben

Snackmerken Mora en Van Dobben, beide onderdeel van Van Geloven, gaan een langdurige samenwerking aan met social- en influencerbureau OnSocial. Het bureau is onderdeel van Alfred, dat al jarenlang verantwoordelijk is voor de merkcommunicatie van beide merken.

Met de samenwerking breidt OnSocial haar rol uit van projectbasis tot vaste social partner. Eerder werkte het bureau al succesvol samen met Mora. De inzet is om via social media de snackcultuur in Nederland en België zichtbaar te maken en verder te laden.

Snackcultuur centraal in social aanpak

Snacken is diepgeworteld in het dagelijks leven, van de snackmuur tot borrelmomenten en familietradities. Mora wil in deze momenten een herkenbare rol spelen, waarbij snackplezier vooropstaat. Van Dobben focust op de beleving van genieten met karakter en tijdloze kwaliteit.

Aldwin van Pareren, mede-oprichter van OnSocial: "Van Dobben en Mora zijn veel meer dan snacks. Het zijn merken waar iedereen een gevoel bij heeft, van een warme snack na het stappen tot de borrel met vrienden. Dat we nu de kans krijgen om die herkenning en dat plezier op social tot leven te brengen, is gewoon heel vet. We kunnen niet wachten om samen met Mora en Van Dobben snackmomenten te maken die je niet alleen proeft, maar ook voelt."

Consistente merkcommunicatie op alle kanalen

Met OnSocial als social bureau en Alfred als creatief bureau ontstaat een geïntegreerde samenwerking waarin merkwaarden consistent worden doorvertaald naar verschillende kanalen.

Bo Woerts, brandmanager bij Van Geloven: "We geloven sterk in het samenspel tussen herkenning en verrassing. Met Alfred en OnSocial hebben we een team dat onze merkwaarden bewaakt én durft te vernieuwen, en dat het snel veranderende social landschap door en door snapt. Van de borreltafel tot de For You-page: we willen snackmomenten tot leven brengen op elk kanaal."

Eerder ontwikkelde OnSocial al social campagnes voor Mora, waaronder een carnavalsactie rond personage Cora en een alternatief kerstmenu. De uitbreiding naar een structureel partnership markeert de volgende stap in de samenwerking.

www.alfred.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding

01-07-2025 | 15:29:00
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

Alfred haalt Specsavers binnen

23-06-2025 | 11:24:00
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn

Countdown to Cannes - Sindi Ibrisimovic, Alfred

12-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation

Countdown to Cannes - Vera Huizinga, Alfred

05-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.