Ocean Outdoor wint aanbesteding exploitatie digitale OOH-reclame Stadshart Amstelveen

Ocean Outdoor heeft de aanbesteding gewonnen voor de exploitatie van digitale out-of-home reclame in Stadshart Amstelveen. Vanaf maart 2025 zullen in het winkelgebied zeven grote digitale schermen en zestien digitale totems worden geplaatst. 

Xavier Tilman, CEO Ocean Outdoor: "Ons doel is om van Stadshart Amstelveen een toonaangevende locatie te maken binnen de out-of-home (OOH) media. Met deze digitale transformatie bieden we adverteerders een uniek platform om zowel lokaal als nationaal hun doelgroepen te bereiken. Stadshart Amstelveen zal niet alleen een winkelbestemming zijn, maar een plek waar merken en consumenten op een betekenisvolle manier met elkaar verbonden worden."

Eduard Helwig, General Manager Stadshart Amstelveen van URW: "Met de herontwikkeling die we uitrollen in Stadshart Amstelveen blijven we werken aan een toekomstbestendig winkelgebied. De introductie van deze innovatieve digitale schermen en totems in samenwerking met een toonaangevende partij als Ocean past naadloos bij onze ambities voor het creëren van unieke winkelervaringen op een plek waar mensen samenkomen en zich willen laten inspireren."

www.oceanoutdoor.com

www.westfield.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Kees Wilbrink: DOOH is het inhaakmedium van de toekomst

12-09-2025 | 08:40:00
Marketing Report houdt een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie.

Marc van Hamelen: Creativiteit slaat aan bij OOH

22-08-2025 | 10:45:00
Op het dek van het Ocean-schip tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Marc van Hamelen, Director Business Development bij Ocean Outdoor

Xavier Tilman: Crossmediaal plannen mét OOH is gamechanger

22-08-2025 | 10:05:00
Tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Xavier Tilman, CEO van Ocean Outdoor Netherlands.

Kees Wilbrink: Interactiviteit is sleutel tot effectieve OOH

22-08-2025 | 09:09:00
Op het dek van een indrukwekkend schip tijdens SAIL spreekt David de Jong met Kees Wilbrink, Chief Commercial Officer bij Ocean Outdoor Netherlands.

Wednesday’s Mall of Misery trekt ruim 10.000 bezoekers

19-08-2025 | 15:06:18
Westfield Mall of the Netherlands was begin augustus het toneel van een grootschalige activatie rond de Netflix-serie Wednesday.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.