Ocean Outdoor lanceert DOOH-netwerk: The Grid
Met meer dan 40 locaties in 25 Nederlandse steden is The Grid het eerste full-motion, grootformaat DOOH-netwerk in Nederland.
DOOH-reclame waardevoller maken
De missie van The Grid is: DOOH-reclame waardevoller maken voor zowel consumenten als merken. Dankzij een landelijke dekking bereikt het netwerk meer dan 7,5 miljoen mensen op weekbasis waaronder winkelend-, zakelijk- en uitgaanspubliek. Het netwerk van The Grid kan flexibel worden ingekocht per dag, uur of op primetime.
The Grid locaties zijn geschikt om campagnes een boost te geven met Ocean Labs Experiences zoals Augmented Reality, livestreaming, spectaculars of activatie op locatie.
Lees meer:
GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf
Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor
Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025
Wereldhave kiest Ocean Outdoor voor digitale schermen
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen