NP Digital breidt uit naar Nederland onder leiding van Joris Garritsen
Het internationale digital marketingbureau NP Digital, opgericht door online-ondernemer Neil Patel, kondigt de opening aan van het Europese kantoor in Nederland. De Nederlandse markt wordt geleid door Joris Garritsen, die als Managing Director ruime ervaring met zich meebrengt op het gebied van strategie, mediaplanning, innovatie en digitale transformatie.
Voorafgaand aan deze rol leidde hij tech- en datalabel choreograph bij GroupM/WPP en was hij bij EssenceMediacom verantwoordelijk voor de digitale dienstverlening en de integratie met The Greenhouse Group.
Europese uitbreiding
De uitbreiding markeert het vijfde kantoor van NP Digital in Europa in een half jaar tijd. Het bureau komt voort uit de digitale platforms van Patel, waarvan het blog maandelijks meer dan 10 miljoen bezoekers trekt, het YouTube-kanaal 1,2 miljoen abonnees telt en de maandelijkse podcast door ruim 2 miljoen mensen wordt beluisterd. Daarnaast heeft hij diverse marketingtechnologie op de markt gebracht, waaronder Ubersuggest, Answer the Public en Ads Grader.
NP Digital biedt een scala aan diensten, waaronder SEO, UX/UI-design, e-commerce ondersteuning, CRO-optimalisatie en paid digital.
Mike Gullaksen, CEO van NP Digital: "In een tijd waarin steeds meer Nederlandse merken te maken hebben met nieuwe technologieën en veranderende data-mogelijkheden, kunnen ze vanaf nu bij ons een sterke partner vinden om innovatie te stimuleren en te ondersteunen bij hun marketingtransformatie."
Joris Garritsen: “Het digitale medialandschap is zeer divers geworden en ontwikkelt zich razendsnel. Er ontstaan hierdoor waanzinnige kansen en uitdagingen tegelijk. We zullen zwaar inzetten op diensten rond owned en earned media. Daar is veel winst te pakken. We zien dat SEO en Organic (zoekmachineoptimalisatie op alle platformen) hard aan het veranderen is en steeds dichter tegen UX en CRO aankruipt. Om binnen deze omgeving te winnen, zullen teams met een performance mindset een langetermijnstrategie moeten najagen.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Carien de Bas: Positionering gaat niet om je plek claimen
Waarom marketingafdelingen vastlopen in digitale transformatie
Key Agency onthult: de beste CMS-en voor marketingteams
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Marketing Lead
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEO Consultant
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
[Vacatures] iO zoekt een Experience Strateeg - CX
Kantar schetst tien marketingtrends voor 2026
Joyce Lopulalan: Waar blijft mijn persoonlijke AI-agent?
Jens van der Wegen: Reddit als marketingfestival
ING lanceert Rond af & Beleg en start met AppDate
[Vacancy] Teamleader has a position for Sales Development Representative (Dutch)
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert