Nespresso lanceert feestdagencollectie

Nespresso lanceert een limited edition collectie, ontworpen in samenwerking met de Franse Michelinster chef-kok Jean Imbert. Deze exclusieve lijn bevat niet alleen bijzondere koffies en recepten, maar ook lekkernijen, geïnspireerd op Jean Imbert's favoriete reisbestemmingen.

Jean Imbert's culinaire expertise komt tot uiting in koffies met smaken zoals pinda, geroosterde sesam en de iconische amandelcroissant die je meevoeren naar Parijs. De koffies zijn een ode aan wereldse bestemmingen, van Latijns-Amerika tot Zuidoost-Azië. De collectie wordt compleet gemaakt met Rainforest Alliance-gecertificeerde chocolaatjes en koekjes.

Van gastronomisch niveau

De Michelinster chef-kok Jean Imbert deelt zijn culinaire expertise met Nespresso en heeft geholpen met de creatie van de speciale koffies en lekkernijen van deze feestdagencollectie. 

Jean Imbert: "Het is een eer om samen met Nespresso te werken aan deze unieke koffiecreaties. We hebben meesterwerken gecreëerd die me terugbrengen naar mijn favoriete bestemmingen. De smaken van pinda en geroosterde sesam brengen bijzondere herinneringen tot leven, terwijl de legendarische amandelcroissant mij in Parijs doet wanen. Tot slot maakt een bijzondere espresso deze collectie compleet."

www.omnicomprgroup.nl

www.nespresso.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Hearts & Science wordt mediabureau van Yazen in Nederland

01-07-2025 | 15:18:29
De samenwerking richt zich op strategische inzet van mediamiddelen om merkopbouw en duurzame groei te ondersteunen.

dotdotdash opent Europese hub in Amsterdam

01-07-2025 | 10:00:00
Het internationale technologie- en designbureau dotdotdash, onderdeel van het Omnicom-netwerk, heeft een Europese hub geopend in Amsterdam.

Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling

19-06-2025 | 14:49:05
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Neslihan Akkurt

Hassan Khan: Cannes is een database vol inspiratie

19-06-2025 | 13:48:00
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met Hassan Khan, mediaspecialist bij Omnicom Media Group

Consument kiest bewust ondanks economisch ongemak

11-06-2025 | 10:54:00
Ondanks economische onzekerheid kiest een groeiende groep consumenten bewust voor merken en producten die passen bij hun overtuigingen
 

 

 

 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.