Natwerk verwelkomt vier aandeelhouders in directie

Natwerk uit Amsterdam breidt zijn directie uit met vier aandeelhouders: Coen Ruseler, Maaike van der Meer, Hanneke Rikveld en Jurgen Retra. De vier werkten eerder samen bij GUC Agency en waren het afgelopen jaar al als interim betrokken bij Natwerk.

De uitbreiding komt in het jaar waarin het bureau zijn twintigjarig bestaan markeert. De nieuwe aandeelhouders bouwen mee aan de koers van Natwerk als zelfstandig opererend bureau.

Reinier Steures, Coen Ruseler en Maaike van der Meer vormen de directie. Het managementteam bestaat uit Hanneke Rikveld, Jurgen Retra, Barend Stegeman en Wessel Beumer.

Onafhankelijke koers blijft centraal staan

De vier extra aandeelhouders versterken de positie van Natwerk als onafhankelijk bureau binnen een markt die sterk gedomineerd wordt door internationale groepen. Volgens de nieuwe directie biedt het model van kleinschaligheid en directe lijnen ruimte voor creatieve vrijheid.

Reinier Steures: "Bij Natwerk geloven we dat echte creativiteit gedijt bij korte lijnen en een uitgesproken, eigen manier van werken. Met deze stap versterken we onze onafhankelijkheid, zodat we ons nog scherper kunnen richten op groei, nieuwe proposities en creatieve oplossingen," aldus de nieuwe directie.

Voorbereid op verdere groei

"De combinatie van strategische slagkracht en operationele rust zorgt ervoor dat we opvallend werk kunnen blijven maken — werk dat creatief én effectief is. Zo blijft Natwerk Natwerk, maar dan klaar voor de volgende groeifase."

Het bureau blijft inzetten op zelfstandigheid, met een team dat groeit maar een werkwijze die herkenbaar blijft.

www.natwerk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025

13-11-2025 | 22:53:00
Woeaaaaah! Het kan bijna niet anders dan dat TBWA\NEBOKO alle Nederlandse Effie-records heeft gebroken

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw

29-10-2025 | 12:01:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het interview vertelt van Voorthuizen hier meer over

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn ontwikkelt merkstrategie en campagne voor Greenpeace

14-12-2025 | 08:00:00
Greenpeace presenteert een merkcampagne die het werk van de organisatie breder en inhoudelijker in beeld brengt.

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.