Natwerk viert twintigjarig jubileum met feest en pak

David de Jong van Marketing Report was erbij en sprak eigenaar Reinier Steures

Reclamebureau Natwerk bestaat twintig jaar en vierde dat met een groot feest in Studio Wieman in Amsterdam-Noord. Oprichter en eigenaar Reinier Steures blikt met journalist David de Jong terug op het ontstaan van het bureau en het bijzondere karakter ervan.

Reinier Steures: “Natwerk is ooit begonnen met Frank en Koen, en later zijn daar andere partners bijgekomen. Uiteindelijk zijn zij hun eigen weg gegaan en ben ik nu alweer elf jaar eigenaar.”

Volgens Steures is de kracht van Natwerk dat het bureau altijd dicht bij zichzelf blijft. “We proberen niet mee te gaan in hoe het allemaal hoort of wat iedereen denkt. We doen het op onze manier.”

Bonets-pak voor de Natwerk-familie

Om het jubileum te vieren, ontwikkelde Natwerk samen met Bonets een speciaal pak voor de Natwerk-familie. Bonets staat bekend om samenwerkingen met merken als Patta, het Rijksmuseum en diverse hotels. Reinier Steures: “Nu dus ook met ons, en dat is hartstikke leuk. Veel Natwerkers dragen het pak vanavond, net als iedereen die zich verbonden voelt met Natwerk.”

Feest met eigen bier, muziek en de FEBO-kraam

Tijdens het feest was er ruimte voor meer dan alleen mode. Zo kon het publiek genieten van muziek, een grote FEBO-kraam en speciaal Natwerk-bier, gebrouwen in samenwerking met Homeland.

www.natwerk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw

29-10-2025 | 12:01:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het interview vertelt van Voorthuizen hier meer over

Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden

29-10-2025 | 11:43:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het onderstaand interview vertelt Natwerk hier meer over

Marc Leurs versterkt strategieteam Natwerk

27-10-2025 | 10:12:00
Per 1 oktober is Marc Leurs gestart als strategy director bij Natwerk. Leurs werkte eerder onder meer bij TBWA\NEBOKO en DDB

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.