Natwerk viert 20 jaar met Bonne Suits-pak

Reclamebureau Natwerk viert zijn 20-jarig bestaan met een samenwerking met Bonne Suits. Samen lanceren ze The Multi Pocket Suit, een pak dat draait om gelijkheid en veelzijdigheid. Dit pak wordt ingezet als relatiegeschenk en onthuld tijdens het jubileumfeest op 3 april.

Pak als symbool voor creativiteit en gelijkheid

Bonne Suits maakt kleding die, zoals zij zelf zeggen, losstaat van sociale conventies, wat aansluit bij de filosofie van Natwerk: iedereen is gelijk, van stagiair tot CEO. Het pak is ontworpen als outfit geschikt voor zowel brainstormsessies als zakelijke meetings. Op de campagnefoto’s dragen klanten en (oud-)collega’s het pak, waaronder een oud-stagiair en een financieel adviseur.

The Multi Pocket Suit wil speelsheid en functionaliteit combineren. Ismay Schaduw, mede-ontwerper en oud-Natwerker: "Dit pak maakt het creatieve proces makkelijker, met zakken voor alles wat je nodig hebt: van pennen en een schetsboek tot je lippenstift, sleutelbos of secret stash. Hoe je het vult, is helemaal aan jou."

Relatiegeschenk

Het Bonne x Natwerk-pak is niet te koop, maar wordt weggegeven aan bestaande en nieuwe klanten bij hun eerste campagne. De actie wordt extra onder de aandacht gebracht met een advertentie in het FD. Tijdens het jubileumevenement krijgen genodigden een eerste blik op het pak.

www.natwerk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf.

15-07-2025 | 07:28:00
De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf. Natwerk is verantwoordelijk voor het strategische uitgangspunt en concept

Jurgen Retra: Dat rebelse zit al mijn hele loopbaan in me

10-07-2025 | 01:21:00
Onlangs kondigde Natwerk vier toetredende aandeelhouders aan die in het directieteam en managementteam hebben plaatsgenomen. We spreken deze aandeelhouders in een reeks interviews. Deze keer interviewen we Jurgen Retra, Head of Strategy van Natwerk

NATWERK verbindt dagdelen in campagne voor ARTIS

09-07-2025 | 14:23:00
ARTIS breidt het zomerprogramma uit met Zoomerochtenden en Zoomermiddagen. De door NATWERK ontwikkelde campagne Van zonsopgang tot zonsondergang brengt het volledige aanbod in beeld en volgt het ritme van de zon door Amsterdam.

Drie talenten starten bij creatief bureau Natwerk

07-07-2025 | 14:42:01
Creatief bureau Natwerk heeft de afgelopen maanden drie nieuwe collega's aan het team toegevoegd. Nina van Ee, Charlotte Bergmans en Vera Kroll

Reinier Steures: Creativiteit vraagt om structuur

25-06-2025 | 08:30:00
Reinier Steures zit ontspannen in de bioscoop van Bruut wanneer hij met Peter Wybenga in gesprek gaat over recente ontwikkelingen bij het bureau.

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.