Natwerk ontwikkelt Flessenpopper voor Tikkie’s Groepie

Het creatief bureau Natwerk heeft samen met Tikkie een flesopener ontwikkeld die speciaal is gemaakt voor groepen onder de noemer Flessenpopper. De gadget werd bedacht om Tikkie’s groepsuitgavenfunctie onder de aandacht te brengen. De Flessenpopper maakt het mogelijk om op een simpele manier vier flesjes tegelijk te openen.

De Flessenpopper is een onderdeel van een reeks activaties. Eerder bedachten Tikkie en Natwerk al de QRoon, voor Koningsdag. Dit is een oplossing waarmee betalingen op de vrijmarkt makkelijker werden gemaakt.

De video Flessenpopper werd door creative video agency Tante Tini gemaakt.

Tikkie Groepie

Met de gratis functie groepsuitgaven in de Tikkie-app kunnen gebruikers gemakkelijk betalingen invoeren en verrekenen. De gadget past bij de boodschap van Tikkie: laat geldzaken en sociaal ongemak niet in de weg staan van een leuke tijd met vrienden.

Nino Stoffels, strateeg bij Natwerk: “Met onze creatieve oplossingen bewijzen we de merkbelofte van Tikkie: Geen gedoe. Niet door te zenden, maar vooral door wat te doen. Zo blijven we relevant voor de doelgroep.”

Tikkie heeft een actie georganiseerd waarbij deelnemers kans kunnen maken om de flessenpopper te winnen. Tikkie is onderdeel van ABN AMRO.

www.natwerk.nl

www.tikkie.me

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Farioli geëerd met Toscaanse olie door Natwerk en fans

21-05-2025 | 11:47:00
Reclamebureau Natwerk en supportersplatform Fanshoppi hebben samen met een groep Ajax-fans een bijzondere hommage gebracht aan trainer Francesco Farioli.

Hanneke Rikveld: Natwerks kracht zit in duurzame relaties

20-05-2025 | 08:43:00
Natwerk heeft recent vier nieuwe aandeelhouders verwelkomd die zijn toegetreden tot het directie- en managementteam. In een reeks interviews gaan we met hen in gesprek. Deze keer spreken we met Hanneke Rikveld, Head of Account bij Natwerk.

[Vacatures] UNLIKE zoekt een Senior Social Content Creative

25-04-2025 | 09:48:00
UNLIKE is per direct op zoek naar Senior Social Content Creative

[Vacatures] UNLIKE zoekt een Campaign Projectmanager

25-04-2025 | 09:32:00
UNLIKE is per direct op zoek naar Campaign Projectmanager

Natwerk verwelkomt vier aandeelhouders in directie

15-04-2025 | 08:48:00
Natwerk uit Amsterdam breidt zijn directie uit met vier aandeelhouders: Coen Ruseler, Maaike van der Meer, Hanneke Rikveld en Jurgen Retra.
 

 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.