Natwerk ontwikkelt Flessenpopper voor Tikkie’s Groepie
Het creatief bureau Natwerk heeft samen met Tikkie een flesopener ontwikkeld die speciaal is gemaakt voor groepen onder de noemer Flessenpopper. De gadget werd bedacht om Tikkie’s groepsuitgavenfunctie onder de aandacht te brengen. De Flessenpopper maakt het mogelijk om op een simpele manier vier flesjes tegelijk te openen.
De Flessenpopper is een onderdeel van een reeks activaties. Eerder bedachten Tikkie en Natwerk al de QRoon, voor Koningsdag. Dit is een oplossing waarmee betalingen op de vrijmarkt makkelijker werden gemaakt.
De video Flessenpopper werd door creative video agency Tante Tini gemaakt.
Tikkie Groepie
Met de gratis functie groepsuitgaven in de Tikkie-app kunnen gebruikers gemakkelijk betalingen invoeren en verrekenen. De gadget past bij de boodschap van Tikkie: laat geldzaken en sociaal ongemak niet in de weg staan van een leuke tijd met vrienden.
Nino Stoffels, strateeg bij Natwerk: “Met onze creatieve oplossingen bewijzen we de merkbelofte van Tikkie: Geen gedoe. Niet door te zenden, maar vooral door wat te doen. Zo blijven we relevant voor de doelgroep.”
Tikkie heeft een actie georganiseerd waarbij deelnemers kans kunnen maken om de flessenpopper te winnen. Tikkie is onderdeel van ABN AMRO.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025
Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne
Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!
Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw
Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong