Natwerk en Tikkie lanceren zomercampagne Groepie

Deze zomer gaan vriendengroepen weer massaal op vakantie. En hoe leuk dat ook is, het kan helaas ook nog weleens gedoe opleveren. Met Groepie is het verrekenen van alle kosten geen gedoe. Om dit onder de aandacht te brengen lanceert Tikkie, in samenwerking met Natwerk, de zomercampagne van Groepie.

De campagne verschijnt in opvolging van de wintersportcampagne eerder dit jaar. Het is onderdeel van een groter offensief waarmee Groepie komende jaren onder de aandacht wordt gebracht.

Moreno Kensmil, hoofd marketing Tikkie: "Tikkie heeft 9 miljoen gebruikers, die vorig jaar goed waren voor 5 Tikkies per seconde! Maar, men kent ons vooral van betaalverzoeken. Door komende tijd in te zetten op Groepie en onze andere functies, wordt Tikkie veel meer dan alleen betaalverzoeken. Zo worden we dé app die geld terug krijgen op alle manieren makkelijk maakt."

Wessel Beumer, Creative Director bij Natwerk: "Met deze campagne bouwen we verder aan Geen Gedoe met Tikkie. Waar we in de vorige campagne juist het gedoe lieten zien, zetten we met de zomercampagne juist een zorgeloze vakantie neer zonder gedoe."

Deze zomer wil Tikkie Groepie zo veel mogelijk mensen vakantiegangers bereiken die dus niet thuis voor de buis zitten. Daarom is er gekozen voor sterke online aanwezigheid. Aanvullend wordt er geadverteerd in Flitsmeister en met (D)OOH op Schiphol en langs drukke punten op de weg, om zo veel mogelijk reizigers te bereiken. 

Credits:

Merk/klant: Tikkie, Joep Hulshof, Moreno Kensmil | Bureau: Natwerk | Productiemaatschappij: Tante Tini | Regie: Bram Koopman | Edit: Mehdi Janah | Grading: Bram Baas

www.natwerk.nl

www.tikkie.me

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.

Reinier Steures: Plezier in projecten houdt Natwerk scherp

20-08-2025 | 10:08:00
Een openhartig gesprek over werk, leven, verandering in het vak en de balans tussen persoonlijke groei en zakelijk succes.

NATWERK en ARTIS lanceren Pridecampagne

30-07-2025 | 13:33:18
Onder het motto Omarm je aard(e) – Love your nature vieren ARTIS en creatief bureau NATWERK seksuele diversiteit in de natuur tijdens Pride.

De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf.

15-07-2025 | 07:28:00
De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf. Natwerk is verantwoordelijk voor het strategische uitgangspunt en concept


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.

Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom

22-09-2025 | 12:08:23
Vijf publieke organisaties uit België en Nederland zijn gestart met een campagne die ondernemers bewust maakt van de waarde van intellectueel eigendom.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.