
Natwerk en Lebara haken in op iPhone 15: die heb je helemaal niet nodig
Lebara en Natwerk grijpen de lancering van Apple's nieuwste iPhone 15 aan om de consument bewust te maken van de meest logische keuze: met een nieuw Sim Only abonnement heb je die nieuwste iPhone nog helemaal niet nodig.
Op 22 september lanceert Lebara drie exclusieve simkaarten, in kleuren: Lebara Blue, Dark Saffron en Cadmium Violet. Met een nieuwe simkaart en een Sim Only abonnement kan de consument vaak nog wel een tijdje door met zijn huidige telefoon.
De flinterdunne simkaart is gratis en alleen op 22 september verkrijgbaar bij de Lebara pop-up store tegenover de Apple Store op het Leidseplein in Amsterdam.
Eelco Gijze, commercieel directeur van Lebara Nederland: “We geven met deze activatie een dikke knipoog naar de grootse lancering van de nieuwste iPhone van Apple, want waarom zou je betalen voor iets wat je eigenlijk niet nodig hebt?”
Campagne
De campagne is geïntroduceerd met een teaser film en de video is aangejaagd via diverse social kanalen. De activatie wordt verder ondersteund door een getargete out of home campagne rondom belangrijke Apple hot spots, waaronder het Leidseplein. Verder is er een (tijdelijke) landingspagina waar de diverse specificaties van deze opvallende simkaarten in tech-style belicht worden.
De campagne maakt deel uit van een grotere merkcampagne van Lebara, die is ontwikkeld door Natwerk en draait om het maken van de meest logische keuze op basis van wat je nodig hebt.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland
Reinier Steures: Plezier in projecten houdt Natwerk scherp
NATWERK en ARTIS lanceren Pridecampagne
De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert