Natwerk en Gall & Gall lanceren merkactivatie met pop-up
Natwerk en Gall & Gall hebben hun eerste gezamenlijke project gepresenteerd onder de recent ontwikkelde merkstrategie. In de Gall & Gall-winkel aan de Cornelis Schuytstraat in Amsterdam is tijdelijk een pop-up geopend in de vorm van Beachclub Bisous. Met deze activatie wordt het roséseizoen gestart en de rosé Bisous gelanceerd, een wijn ontwikkeld door Bas Smit en Nicolette van Dam.
De pop-up is ingericht als strandclub aan de Côte d’Azur, waarmee Gall & Gall bezoekers wil inspireren om meer aandacht te besteden aan zowel grote als kleine momenten. De activatie is het eerste zichtbare resultaat van de samenwerking tussen bureau Natwerk en de drankenretailer.
Gall & Gall kiest voor creatieve koers
De samenwerking met Natwerk kwam voort uit een bureauoriëntatie in het najaar van 2024. Natwerk is verantwoordelijk voor de creatieve vertaling van de merkstrategie, inclusief een visuele identiteit en campagneconcepten.
Joris Lak, CMO bij Gall & Gall: “De samenwerking met Natwerk is voor ons de perfecte manier om de vernieuwde koers van Gall & Gall zichtbaar te maken. Met Beachclub Bisous geven we onze missie meteen een tastbare vorm en laten we zien waar we als merk voor staan.”
Inspiratie voor genieten in het moment
Ook Natwerk ziet veel in de samenwerking. Hanneke Rikveld, CSD bij Natwerk: "Voor Natwerk is dit een droomopdracht. Samen met Gall & Gall willen we mensen inspireren om vaker bewust stil te staan bij momenten en er écht van te genieten, in het hier en nu. Vanuit creativiteit en activaties zoals deze pop-up brengen we de vernieuwde positionering tot leven."
De decorbouw is verzorgd door Verlaan maakt het mooier en de signing in de winkel is uitgevoerd door Levanto. Nieuwe Dag Agency werkte mee aan de visuele stijl van de activatie en was verantwoordelijk voor de vormgeving en de look & feel van het merk Bisous.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025
Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne
Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!
Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien