Nationale Opera & Ballet en Houthoff verlengen sponsorovereenkomst met drie jaar

Nationale Opera & Ballet en advocatenkantoor Houthoff verlengen hun samenwerking voor een periode van drie jaar. Houthoff is sinds 2018 de hoofdsponsor van Nationale Opera & Ballet.

Met de continuering van het partnership levert Houthoff een bijdrage aan het vergroten van de toegankelijkheid van opera en ballet voor een breed publiek en aan de gezamenlijke ambitie om topkwaliteit te bieden.

De verlenging komt op een moment voor de culturele sector, waarin er druk komt voor de cultuursector door aangekondigde bezuinigingen. Houthoff onderstreept met de voortzetting van de samenwerking het belang van private investeringen in kunst en cultuur.

Lucas Louwerier, Managing Partner van Houthoff: "De sponsoring heeft ons in de voorbije jaren veel moois gebracht, daarom gaan we door. De ambitie om onze mensen succesvol te maken, dat is wat ons bindt.

Wij hebben onder meer veel en goed samengewerkt in onze gezamenlijke verduurzamingsambities, opleidingsprogramma's en op het gebied van diversiteit en inclusiviteit. Door de tijd hebben duizenden van onze relaties genoten van de prachtige voorstellingen bij Nationale Opera & Ballet. Juist nu de culture sector onder druk staat vinden wij het belangrijk om ons opnieuw langdurig te committeren aan Nationale Opera & Ballet omdat wij geloven in de verbindende kracht van cultuur."

Stijn Schoonderwoerd, Algemeen Directeur Nationale Opera & Ballet: “De financiële steun van Houthoff is voor ons erg belangrijk. Daardoor kunnen we bijvoorbeeld nieuwe producties op dit niveau blijven maken en meer investeren in talentontwikkeling.

Het feit dat we daarnaast ook kennis en expertise delen maakt Houthoff een hele fijne en inspirerende partner. Ik kijk er dan ook naar uit om met Houthoff de aankomende drie jaar verder te bouwen aan deze mooie samenwerking, en de meerwaarde daarvan steeds weer opnieuw samen invulling te geven.”

Houthoff is een Nederlands full-service advocatenkantoor met 300 advocaten, notarissen en belastingadviseurs.

Credits foto: Michel Schnater

www.houthoff.com

www.operaballet.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Lidl verlengt sponsoring UEFA Europa en Conference League

02-09-2025 | 16:00:47
De supermarktketen was in 2024/25 de meest zichtbare sponsor, blijkt uit cijfers van Nielsen Sports.

Claudia Sampaio en Yvonne de Liefde naar Nederlandse Loterij

27-08-2025 | 09:55:58
Sampaio start per 1 september als Director Retail en komt over van Coca-Cola Europacific Partners

Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken

31-07-2025 | 15:50:14
Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.

NIBC Bank hoofdsponsor van terugkerende Tour of Holland

29-07-2025 | 13:15:48
NIBC Bank verbindt zich als hoofdsponsor aan de Tour of Holland. De zesdaagse wielerkoers keert na 21 jaar terug op de Nederlandse sportkalender

Amazon verlengt partnerschap met UEFA vrouwenvoetbal tot 2030

24-07-2025 | 10:24:57
De verlengde samenwerking is gericht op de verdere groei van de sport, ook na het UEFA Women’s EURO 2025 in Zwitserland.
 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.