Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf. Met dat thema lanceert Pink Ribbon de campagne Veerkracht, ontwikkeld door Monks, om tijdens de Borstkankermaand aandacht te vragen voor de kracht van verbinding.

Monks viert de kracht van kleine gebaren

De campagne, ontwikkeld door Monks, viert de betekenis van kleine gebaren en de gezamenlijke kracht die daaruit voortkomt. De iconische Pink Ribbon Armband is daarbij het symbool van saamhorigheid: veerkracht dragen we samen, en samen maken we het verschil.

De armband van dit jaar is ontworpen door stylist en modeontwerper Jeltje van der Pol. Daarnaast is Quinty Trustfull, ambassadeur van Pink Ribbon, de stem van de campagne.

Verbinding als beweging

Purva Michaels, Senior Creative bij Monks: "Het is fantastisch om als Monks zo nauw samen te mogen werken met Pink Ribbon aan hun jaarlijkse campagne tijdens Borstkankermaand. Verbinding is ongelooflijk belangrijk en kan al ontstaan door de kleinste gebaren. Zo groeit iets kleins uit tot een grootse beweging. Ook dit jaar is de Pink Ribbon Armband daar weer een prachtig symbool van."

Campagne zichtbaar in heel Nederland

De campagne Veerkracht is deze maand te zien op televisie en online, in het straatbeeld via digitale buitenreclame en te horen op de radio. De Pink Ribbon Armband is verkrijgbaar via shop.pinkribbon.nl en in de winkels van onder andere Albert Heijn, DA, Norah en Wibra.

De opbrengst van de armbandverkoop gaat naar onderzoek op het gebied van borstkanker. Zo blijft Pink Ribbon investeren in kennis, behandeling en hoop, gesteund door kleine gebaren met grote impact.

Credits:

Klant: Pink Ribbon | Bureau: Monks | Account: Caitlin Veen | Creative: Purva Michaels, Marielle Tolen, Robert van der Lans | Director: Vlada Vitko | Social media: ACE | Media: ZIGT


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.