Menzis keert terug naar N=5

Menzis en N=5 slaan de handen ineen voor een strategisch partnership voor de komende jaren. N=5 krijgt de taak om samen met het team van Menzis het merk op eigen wijze creatief tot leven te brengen.

De keuze voor N=5 volgde na een uitgebreide bureaupitch, die eind 2024 werd afgerond. De samenwerking markeert de terugkeer van Menzis naar N=5, dat eerder verantwoordelijk was voor de introductie van het merk met de campagne: De Menz.

Carolien Bos, Directeur klant en markt Menzis: “In 2005 heeft N=5 de introductiecampagne van Menzis ontwikkeld. We zijn blij dat we elkaar nu op strategisch en creatief vlak weer gevonden hebben. Samen zetten we in op een nog sterker merk Menzis.” 

Monique Bergers, Managing Director N=5: “Het speelveld voor zorgverzekeraars wordt steeds complexer, waardoor het essentieel is om je als merk duidelijk te onderscheiden. Menzis heeft altijd een unieke positie ingenomen, met de mens centraal in alles wat ze doen. Dat biedt een mooie basis voor ons om creatief op voort te bouwen. Met een campagne die niet alleen positioneert, maar die ook middels publishing kan inspelen op de belevingswereld van haar klanten."

www.nis5.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

19-11-2025 | 23:00:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol

19-11-2025 | 14:27:08
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.

Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect

07-11-2025 | 08:54:00
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.

Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken

06-11-2025 | 16:12:00
Bas Vlugt spreekt met haar over het belang van inzicht in marges, de rol van data in projectplanning en de activiteiten van Teamleader

Bastiaan Weers: Buffetts lessen zijn van onschatbare waarde

06-11-2025 | 10:39:00
In zijn column trekt Bastiaan Weers een opvallende parallel met de lessen van belegger Warren Buffett. Wat kan ons vak leren van zijn langetermijndenken, zijn visie op kwaliteit en zijn vermogen om waarde te herkennen waar anderen vooral kosten zien?


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager

20-11-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Creator Manager bij SPIL NEWS

20-11-2025 | 08:18:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Senior Creator Manager bij SPIL NEWS - Amsterdam

KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol

19-11-2025 | 14:27:08
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.

[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer

19-11-2025 | 13:33:07
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.