Megawatt creëert 360 graden activaties voor Koninklijke Grolsch

Megawatt ondersteunt Grolsch bij diverse activatiecampagnes, van festivals tot productintroducties in de supermarkt. Het activatiebureau verzorgt de sampling van Peroni 0.0% in Nederland om een breed publiek kennis te laten maken met dit Italiaanse bier.

Daarnaast helpt Megawatt het merk Ondersteboven te groeien in de horecasector. De campagnes verdienen prachtige en efficiënte activatieplannen, met een mix tussen activatie en online conversie. Hierdoor worden consumenten in beweging gebracht en wordt earned media gegenereerd.

Anouk Loenen, brand manager Grolsch: "Wij zijn hartstikke blij met onze samenwerking met Megawatt. Ze zijn perfect in staat onze merken te helpen bij het creëren van impact door middel van innovatie activaties op de plekken waar onze target audience beweegt. Zowel offline als online."

Richard Dillen, mede-eigenaar van Megawatt: "We zijn super trots om voor Koninklijke Grolsch te mogen werken en hiermee als 360 graden activatiebureau te kunnen bijdragen aan de groei en het succes van de merken door op vele vlakken een sleutelrol te spelen."

Iris Weelink, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro: "We hebben gekozen voor Megawatt voor onze sampling activatie vanwege hun overtuigende pitch, ervaring, no-nonsense aanpak en flexibiliteit."

www.megawatt.agency

www.grolsch.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon

06-11-2025 | 09:00:00
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.

Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt

26-09-2025 | 08:37:00
Megawatt ontwikkelde de activatie en begeleidt de volledige introductie, inclusief de opening van de eerste fysieke ESN Store op Rotterdam Centraal.

HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne

02-09-2025 | 14:53:55
Met een roze caravan en de slogan Make beauty fun trekt essence langs festivals en winkelcentra om bezoekers kennis te laten maken met de producten.

Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken

12-08-2025 | 09:19:05
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.