
Mediatic aan de slag voor IFAW
Mediatic is door International Fund for Animal Welfare (IFAW) aangesteld als pr-bureau. Aan de uiteindelijke keuze van de internationale NGO ging een uitgebreide pitch vooraf, waar maar twaalf bureaus aan deelnamen.
IFAW past bij het groeiend aantal duurzame opdrachtgevers van het Amsterdamse pr- en contentmarketingbureau, waaronder Seepje, MUD jeans en het Initiatief Duurzame Handel (IDH).
Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic: “Het is onze missie om ervoor te zorgen dat onze vooruitstrevende, vaak impact-gedreven opdrachtgevers de aandacht krijgen die ze verdienen. Dat een internationale powerhouse als IFAW voor ons kiest, is een volgende bevestiging dat we op de juiste weg zitten.”
Impact maken
Het van oorsprong Canadese IFAW werd in 1969 opgericht om het welzijn van dieren te beschermen. De NGO is inmiddels wereldwijd actief en behoort tot de grotere dierenwelzijnsorganisaties van Nederland. Tussen 2000 en 2018 heeft IFAW maar liefst 275.598 dieren gered, behandeld of opgevangen.
Annelyn Close, Senior Marketing en Communications Manager bij IFAW: “Het was voor ons een belangrijke voorwaarde dat onze toekomstige pr-partner aantoonbaar ervaring heeft met impact-gedreven partijen. Tijdens de eerste gesprekken met Dennis merkte ik dat onze organisaties op dezelfde manier naar de wereld kijken en op het gebied van impact maken uit hetzelfde hout zijn gesneden. Ik kijk daarom met veel vertrouwen uit naar onze samenwerking.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Smartshore: Werknemerswelzijn verdient vaste plek in beleid
Een op vijf Nederlandse ouderen niet blij met woning
Floors Group neemt Laminaat.nl over
BOAS hangt vuile was van de mode-industrie buiten
Werkgeluk volgens Inner Smile Company geen bijzaak meer
Beep for Help rolt dienst uit voor zakelijke markt
Nederlandse digital nomad mist familie, vrienden én fiets
Nina Derwael ambassadrice van elektrisch automerk VOYAH
Duurzame groei, impact en de toekomst van pr
De transitie naar een love brand
Werkgeverskeurmerk Inner Smile Certified gelanceerd
Operatie Sterk Water lanceert wervingsplatform
Nederlandse betaaldienst Klearly haalt 6 miljoen euro groeikapitaal op
Fujitsu: Oudere generaties gebruiken AI vaker dan hun jongste collega's
Whello en Mediatic aan de slag voor Equs Film
Gepubliceerd door: Saskia van Weert