MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

MediaMarkt herintroduceert de iconische pay-off Ik ben toch niet gek!. De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

Held in het digitale oerwoud

Raymond Mesterom, Director Marketing van MediaMarkt Benelux: "We positioneren MediaMarkt opnieuw als de nuchtere, fysieke held in het digitale oerwoud. Want als het écht om een goede deal gaat, wil je het met eigen ogen zien, voelen, testen. Daarnaast wil je vragen kunnen stellen en natuurlijk gebruikmaken van diensten zoals bezorging en installatie. Daarom ga je naar MediaMarkt. Want je bent toch niet gek?"

Campagne in aanloop naar drukke retailmaanden

De eerste campagne waarin de slogan zijn comeback maakt, start op 6 oktober en wordt breed ingezet via televisie, radio, social media en online. Ook in 2026 blijft de slogan onderdeel van de marketingstrategie, waarmee MediaMarkt inzet op consistentie en herkenning.

De timing sluit aan bij de drukste periode van het jaar voor retailers, met Black Friday en de feestdagen in het vooruitzicht. 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur

LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker

02-10-2025 | 17:36:00
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.