[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Campaign Specialist

Mediahuis is per direct op zoek naar een:

Digital Campaign Specialist

Mediahuis is een van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie, regionale dagbladen en digitale merken zoals Dumpert, Culy, Manners, Want, NSMBL, J/M Ouders, Jaap, Metro en GroupDeal. Adverteerders kunnen bij Mediahuis dus kiezen tussen landelijk bekende mediamerken en digitale nichetitels – en alles ertussenin. Dit keer openen wij onze deuren voor een Digital Campaign Specialist.

Wat ga je doen als Digital Campaign Specialist?

Als Digital Campaign Specialist ben je verantwoordelijk voor het opzetten en managen van directe en programmatic campagnes op alle digtiale titels van Mediahuis. Denk hierbij aan Display & Video, Branded Content en Performance campagnes. Je wordt verantwoordelijk voor de industrieën Retail, Lifestyle, Home & Interior en Real Estate en gaat werken voor grote merken als Bol.com, Albert Heijn, Redbull. Hierbinnen ben jij de online expert. Je bent een belangrijke schakel tussen sales, de adverteerders en de interne organisatie. Mediahuis heeft behoorlijk wat online producten in haar assortiment. Aan jou de schone taak om deze producten in te zetten op ons netwerk en de beste resultaten te behalen.

Verder optimaliseer je campagnes naar doelstellingen van de adverteerders en zorg je samen met jouw teamleden dat het online kennisniveau zich binnen de organisatie verder ontwikkelt. Je komt terecht in het Campaign Management team. Hier heb je 4 heel leuke collega’s en een teamlead. Daarnaast heb je nauw contact met je sales collega’s, het Adtech team en de Demand managers die verantwoordelijk zijn voor de programmatic verkoop. Jullie zijn samen proactief, analytisch en kunnen tegen een stootje. Humor is belangrijk binnen het team, net als respect. Jullie werken hard, maar maken ook veel plezier.

Wat wij in huis willen halen

Een campagne manager die het ook echt leuk vindt om campagnes in te duiken, te optimaliseren en het beste resultaat eruit te halen. Wij denken dat 1 tot 3 jaar relevante werkervaring als campagne manager en ervaring met Google Admanager je gaat helpen succesvol te zijn in deze rol. Je komt je afspraken na, bent gewend om zowel zelfstandig als binnen een team te werken en weet van aanpakken. In problemen zie jij een uitdaging en je komt altijd met een passende oplossing.

Dit hebben wij voor jou in huis

Als Europese mediagroep bieden wij jou een inspirerende en internationale werkomgeving waar iedereen zich thuis voelt. Met innovatie in onze genen en een nieuwsgierige blik op de wereld werken we op een open en respectvolle manier met elkaar samen. We willen dat jij binnen Mediahuis je talent kunt inzetten en wordt gezien. En we bieden een werkomgeving waar je minstens zo veel energie krijgt als dat je geeft.

Behalve een bruto maandsalaris dat ligt tussen €3000 en maximaal €4200 op basis van een 40-urige werkweek, en waarbij jouw startsalaris natuurlijk afhankelijk is van je ervaring, krijg je alle instrumenten om je werk goed te kunnen uitvoeren. Daaronder inbegrepen een laptop, iPhone en de mogelijkheid om dankzij onze hybride werkcultuur en in afstemming met je directe collega’s een gedeelte van je werkweek vanuit eigen huis te werken. Voor deze thuiswerkdagen ontvang je een vergoeding. En voor je dagen op kantoor ontvang je ongeacht het vervoersmiddel een reiskostenvergoeding, waarbij je de keuze krijgt tussen een kilometervergoeding van € 0,21 of een NS Business Card. Kom je met de auto? Dan hebben wij dankzij een ruim eigen parkeerterrein in onze achtertuin altijd wel een plekje vrij, met of zonder stekker. Als nieuwe collega krijg je verder onbeperkt toegang tot Mediahuis Academy, onze binnenhuisuniversiteit, met een ruim aanbod aan opleidingen om je talenten optimaal te ontwikkelen of te ontdekken. En met een pensioen van ons eigen Mediahuis Pensioenfonds werk je ook alvast aan je mogelijkheden voor later.

Mediahuis: één met de samenleving 

Onze merken staan in het hart van de samenleving. Een samenleving die zich net als onze autonome en crossmediale merken kenmerkt door een grote verscheidenheid. Het is net díe diversiteit die we omarmen en die de fundering vormt van ons huis. Ook als het gaat om onze collega’s. We willen dat iedereen hier zichzelf kan zijn en een mening kan vormen. We nodigen je uit om helemaal jezelf te zijn en geven je de mogelijkheid om te bewegen door de hele organisatie. Ons huis moet als thuis voelen.

Kom binnen!

Zou ons huis jouw volgende bestemming kunnen zijn? Laat dan van je horen! We zien je sollicitatie heel graag in onze (digitale) brievenbus binnenkomen. Heb je vragen? Stel ze dan! Bel (06-42829469) of app met Bo Hilster, onze Recruitment Coördinator. Of stuur een e-mail of solliciteer hier, net wat jou uitkomt. 

www.mediahuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Boaz Shkolnik: 2025 een jaar van scherpte en schakelen; 2026 een jaar van versnellen

27-11-2025 | 13:06:00
Boaz Shkolnik is directeur B2B bij Mediahuis Nederland. We blikken met hem terug op het afgelopen jaar en het komende jaar waaronder de fusie met Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg en de commerciële markten

DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob

26-11-2025 | 09:21:00
In de podcast onderzoeken verslaggever Jan Westera en podcastmaker Colin Mooijman hoe Jacob te werk ging

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager

20-11-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.