Mediahuis breidt techsite WANT uit met Apple-platform One More Thing 

Mediahuis Nederland breidt techwebsite WANT uit met Apple-platform One More Thing. De techsite die zich nu al richt op innovatie, gadgets en wetenschap, biedt voortaan ook snelle en complete berichtgeving over de producten van Apple. Hierdoor wordt WANT een nog completere en sterkere techwebsite.  

Applefans kunnen al jarenlang bij One More Thing terecht voor de recensies over de nieuwste producten, tips voor de beste apps en alles over je iPhone, Mac of Apple Watch. De Apple-liefhebbers van One More Thing kunnen nu terecht op de Apple-pagina van WANT. 

Met tijdloze verhalen, reviews, uitgebreide video's en een eigen podcast, Freakin’ Nerds, is techplatform WANT het platform voor liefhebbers van alles rondom wetenschap, tech en popcultuur. 

Testen in Cupertino 

Door het combineren van WANT en One More Thing biedt WANT de lezers nu een groot en compleet platform op het gebied van technologie, popcultuur en wetenschap. Dat Apple al de interesse had van de WANT-redactie, blijkt wel uit de review van de langverwachte Vision Pro, die hoofdredacteur Mark Hofman mocht testen tijdens de lancering in Cupertino. Ook volgt de redactie uiteraard weer het grote Apple-event in september.  

Mark Hofman: "Dat One More Thing en WANT samengaan, betekent het begin van een nieuw tijdperk, waar we erg enthousiast over zijn. Deze fusie maakt de identiteit van WANT compleet. We kunnen nu de verhalen van Apple en andere bedrijven blijven vertellen en unieke content blijven maken. Met One More Thing als versterking en een nieuwe website tillen we WANT naar een hoger niveau. We willen hiermee vooroplopen op het gebied van dagelijkse tech-ontwikkelingen."

900.000 techliefhebbers 

Adverteren op WANT is relevant voor ieder merk dat de zichtbaarheid wil vergroten onder techliefhebbers. Met WANT bereik je op dit moment zo'n 900.000 techliefhebbers per maand. De bezoekers van WANT hebben naast interesse in tech ook interesse in onder meer auto's, motoren, klussen, wetenschap, techniek, sport, beleggen en sparen. 

www.mediahuis.nl

www.want.nl

www.onemorething.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Boaz Shkolnik: 2025 een jaar van scherpte en schakelen; 2026 een jaar van versnellen

27-11-2025 | 13:06:00
Boaz Shkolnik is directeur B2B bij Mediahuis Nederland. We blikken met hem terug op het afgelopen jaar en het komende jaar waaronder de fusie met Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg en de commerciële markten

DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob

26-11-2025 | 09:21:00
In de podcast onderzoeken verslaggever Jan Westera en podcastmaker Colin Mooijman hoe Jacob te werk ging

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager

20-11-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.