Mediahuis breidt techsite WANT uit met Apple-platform One More Thing 

Mediahuis Nederland breidt techwebsite WANT uit met Apple-platform One More Thing. De techsite die zich nu al richt op innovatie, gadgets en wetenschap, biedt voortaan ook snelle en complete berichtgeving over de producten van Apple. Hierdoor wordt WANT een nog completere en sterkere techwebsite.  

Applefans kunnen al jarenlang bij One More Thing terecht voor de recensies over de nieuwste producten, tips voor de beste apps en alles over je iPhone, Mac of Apple Watch. De Apple-liefhebbers van One More Thing kunnen nu terecht op de Apple-pagina van WANT. 

Met tijdloze verhalen, reviews, uitgebreide video's en een eigen podcast, Freakin’ Nerds, is techplatform WANT het platform voor liefhebbers van alles rondom wetenschap, tech en popcultuur. 

Testen in Cupertino 

Door het combineren van WANT en One More Thing biedt WANT de lezers nu een groot en compleet platform op het gebied van technologie, popcultuur en wetenschap. Dat Apple al de interesse had van de WANT-redactie, blijkt wel uit de review van de langverwachte Vision Pro, die hoofdredacteur Mark Hofman mocht testen tijdens de lancering in Cupertino. Ook volgt de redactie uiteraard weer het grote Apple-event in september.  

Mark Hofman: "Dat One More Thing en WANT samengaan, betekent het begin van een nieuw tijdperk, waar we erg enthousiast over zijn. Deze fusie maakt de identiteit van WANT compleet. We kunnen nu de verhalen van Apple en andere bedrijven blijven vertellen en unieke content blijven maken. Met One More Thing als versterking en een nieuwe website tillen we WANT naar een hoger niveau. We willen hiermee vooroplopen op het gebied van dagelijkse tech-ontwikkelingen."

900.000 techliefhebbers 

Adverteren op WANT is relevant voor ieder merk dat de zichtbaarheid wil vergroten onder techliefhebbers. Met WANT bereik je op dit moment zo'n 900.000 techliefhebbers per maand. De bezoekers van WANT hebben naast interesse in tech ook interesse in onder meer auto's, motoren, klussen, wetenschap, techniek, sport, beleggen en sparen. 

www.mediahuis.nl

www.want.nl

www.onemorething.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Mediahuis lanceert Banenrijknoord

03-11-2025 | 17:20:33
De lancering markeert de eerste grote regionale uitbreiding van het merk en vormt een belangrijke stap in de ambitie van Mediahuis om de regionale vacaturemarkt te moderniseren en te versterken.

Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie

28-10-2025 | 10:08:00
Hij vertelde over zijn rol in het bouwen van bruggen tussen technologie en commercie, het belang van klantgerichte innovatie en strategische keuzes

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer

27-10-2025 | 07:48:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Designer - Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior DBA Engineer

17-10-2025 | 09:03:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior DBA Engineer - Antwerpen/Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.