&MediaGroup stelt Jos Kel aan als Creative Director

Jos Kel is per 1 april gestart als Creative Director bij &MediaGroup, een initiatief van Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft. Jos Kel was jarenlang vanuit zijn eerdere werkgever klant van &MediaGroup, maar maakt nu de overstap naar het Amsterdamse media bedrijf.

Jos Kel is geen onbekende voor &MediaGroup. Als Creative Director van sneakermerk HUB Footwear werkte hij jarenlang samen met het Amsterdamse mediabedrijf, dat voor HUB Footwear onder andere social media management en influencer marketing verzorgde. Na zeven jaar bij HUB maakt hij nu de overstap van klant naar collega.

Kel krijgt bij &MediaGroup de leiding over Creative Studio - de creatieve tak van &MediaGroup - en zal zich daarnaast binnen het gehele bedrijf opstellen als overkoepelende creative allrounder. Met ruim 14 jaar ervaring in de creatieve industrie haalt &MediaGroup met de komst van Jos Kel ervaring, kennis en een breed netwerk in huis. 

Jos Kel: "Ik leef voor de eenvoud van een goed concept en geloof in de design filosofie; vanuit een mooi design een goed concept maken is moeilijk. Vanuit een goed concept een mooi design maken is makkelijk. Een ervaren Creative Director moet uitblinken in het motiveren en trechteren van creatieve ideeën. Zowel voor zichzelf als voor andere mensen. Dit doe ik door mijn design filosofie door te voeren."

Cedric Brunings, Managing Director en co-CEO van &MediaGroup: "We zijn heel erg blij dat Jos zich bij &MediaGroup gevoegd heeft om onze creatieve directie verder vorm te geven. We zijn ervan overtuigd dat hij met zijn ervaring een grote rol zal hebben om &MediaGroup naar het volgende niveau te tillen."

www.and-media.group

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.