&MediaGroup stelt Jos Kel aan als Creative Director

Jos Kel is per 1 april gestart als Creative Director bij &MediaGroup, een initiatief van Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft. Jos Kel was jarenlang vanuit zijn eerdere werkgever klant van &MediaGroup, maar maakt nu de overstap naar het Amsterdamse media bedrijf.

Jos Kel is geen onbekende voor &MediaGroup. Als Creative Director van sneakermerk HUB Footwear werkte hij jarenlang samen met het Amsterdamse mediabedrijf, dat voor HUB Footwear onder andere social media management en influencer marketing verzorgde. Na zeven jaar bij HUB maakt hij nu de overstap van klant naar collega.

Kel krijgt bij &MediaGroup de leiding over Creative Studio - de creatieve tak van &MediaGroup - en zal zich daarnaast binnen het gehele bedrijf opstellen als overkoepelende creative allrounder. Met ruim 14 jaar ervaring in de creatieve industrie haalt &MediaGroup met de komst van Jos Kel ervaring, kennis en een breed netwerk in huis. 

Jos Kel: "Ik leef voor de eenvoud van een goed concept en geloof in de design filosofie; vanuit een mooi design een goed concept maken is moeilijk. Vanuit een goed concept een mooi design maken is makkelijk. Een ervaren Creative Director moet uitblinken in het motiveren en trechteren van creatieve ideeën. Zowel voor zichzelf als voor andere mensen. Dit doe ik door mijn design filosofie door te voeren."

Cedric Brunings, Managing Director en co-CEO van &MediaGroup: "We zijn heel erg blij dat Jos zich bij &MediaGroup gevoegd heeft om onze creatieve directie verder vorm te geven. We zijn ervan overtuigd dat hij met zijn ervaring een grote rol zal hebben om &MediaGroup naar het volgende niveau te tillen."

www.and-media.group

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.