Max Hochstenbach en Tom Nieuwenhuis versterken MHX
De creatieve studio van Mediahuis, MHX, breidt het team uit met twee nieuwe creatieven. Max Hochstenbach en Tom Nieuwenhuis vervullen beiden de rol van Concepter & Designer binnen MHX en versterken hiermee het creatieve team. Zij focussen zich op concept en design voor alle branded content pitches.
Max Hochstenbach
Na zijn studie Product Design heeft Max vijf jaar zijn eigen designbedrijf Megosu gerund. Hij heeft ervaring opgedaan in Social Media & Marketing met partners zoals Braun, MADE.com, VTWonen en HermanMiller. Na een korte periode bij Knauf, besloot hij zich te richten op specialistisch werk in een teamomgeving. Als Concepter & Designer is Max verantwoordelijk voor het creëren van inspirerende pitches en waardevolle campagnes voor mooie merken.
Tom Nieuwenhuis
Tom heeft als designer op verschillende plekken gewerkt en maakte twee jaar geleden de overstap naar de mediawereld als Creative bij ZIGT. Met zijn designervaring, creatieve inzichten en oog voor detail zal hij een waardevolle bijdrage leveren aan het team van MHX.
Hatice van Leeuwen, teamlead MHX: "We zijn enorm blij met de komst van Max en Tom. Wij hebben de ambitie om uit te blinken in creativiteit op het gebied van branded content. En door het creatieve team uit te breiden met nieuwe talenten, wordt deze ambitie kracht bijgezet."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis lanceert Banenrijknoord
Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior DBA Engineer
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers