Matthijs van Unen versterkt Nederlandse team The Romans

The Romans Amsterdam heeft Matthijs van Unen benoemd tot Director. Met zijn komst wil het bureau het Nederlandse team verder versterken en laten groeien. Hij komt over van Ace PR, waar hij verantwoordelijk was voor het dagelijkse team, het klantenbestand en de integratie van verschillende bureaus binnen de Ace-groep.

Voor zijn rol bij Ace PR werkte Mathijs van Unen bij Fitzgerald als Client Director en interim Managing Director, en eerder bij Glasnost als Senior Consultant. In deze functies leidde hij campagnes voor merken zoals Lynk & Co, Magnum en Uber. Zijn ervaring omvat zowel het managen van teams als het opbouwen van klantrelaties.

Verantwoordelijk voor groei en klantrelaties

Bij The Romans wordt Van Unen verantwoordelijk voor het leiden van lokale klantrelaties, het team en het ondersteunen van partner Sophie Nicholson bij de verdere groei van het bureau. Zijn benoeming volgt op die van Emma Fenny, die eerder werd aangesteld als Director voor het wereldwijde klantenportfolio.

Sophie Nicholson: "Tijdens het zoekproces heb ik veel mensen gesproken, maar binnen enkele minuten wist ik dat Matthijs degene was die we zochten. Hij is niet alleen strategisch, creatief gedreven, culture savy en ambitieus voor zijn klanten; hij is ook een empathische leider en ontzettend leuk om mee samen te werken."

Matthijs van Unen: "Ik ben ervan overtuigd dat merken op zoek zijn naar een bureau dat echt begrijpt hoe creativiteit en PR geïntegreerd kunnen worden om complexe uitdagingen op te lossen en headlines te creëren die impact maken. Samen met het team dit naar een hoger niveau tillen is een kans waar ik ongelooflijk veel zin in heb."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend

17-09-2025 | 14:43:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Dennis Mensink

Bengelmedia, Pressure Amsterdam en Bureau ZIGZAG fuseren tot Bengelmedia

15-09-2025 | 10:37:00
Het marketingbureau Bengelmedia, pr-bureau Pressure Amsterdam en reclamebureau Bureau ZIGZAG zijn per 15 september gefuseerd en gaan verder onder de naam Bengelmedia.

Joanne Parker Non-Executive Director Cognito

11-09-2025 | 14:18:00
Zij maakt daarmee deel uit van de Global Board van Cognito Group. Het communicatiebureau richt zich op de financiële sector

ICMA 2025 - Generatieve AI met een menselijke hartslag

09-09-2025 | 16:30:00
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Generatieve AI met een menselijke hartslag: zo transformeert Herman contentcreatie

ICMA 2025 - Probiblio: Ga mee offline

09-09-2025 | 14:35:00
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Ga mee offline


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend

17-09-2025 | 14:43:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Dennis Mensink

Bengelmedia, Pressure Amsterdam en Bureau ZIGZAG fuseren tot Bengelmedia

15-09-2025 | 10:37:00
Het marketingbureau Bengelmedia, pr-bureau Pressure Amsterdam en reclamebureau Bureau ZIGZAG zijn per 15 september gefuseerd en gaan verder onder de naam Bengelmedia.

Joanne Parker Non-Executive Director Cognito

11-09-2025 | 14:18:00
Zij maakt daarmee deel uit van de Global Board van Cognito Group. Het communicatiebureau richt zich op de financiële sector

ICMA 2025 - Generatieve AI met een menselijke hartslag

09-09-2025 | 16:30:00
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Generatieve AI met een menselijke hartslag: zo transformeert Herman contentcreatie

ICMA 2025 - Probiblio: Ga mee offline

09-09-2025 | 14:35:00
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Ga mee offline
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.