MassiveMusic on Steroids: an Epic Music Night

Op vrijdag 13 oktober wordt de A'DAM Toren het epicentrum van muzikale creativiteit en plezier, want MassiveMusic opent haar deuren voor MassiveMusic on Steroids: an Epic Music Night tijdens de zesde editie van ADNIGHT, de open nacht voor de reclame-industrie.

Dit evenement op de 15de verdieping in de A’DAM Toren, plaatst de bezoeker in het middelpunt en biedt iedereen de kans om een muzikale rol te spelen. Het avondvullende programma draait om het samensmelten van muzikale creativiteit en plezier en omvat onderdelen zoals AI-Fused Karaoke , Studio Songwriting Galore, Silent Not So Silent Disco, en nog veel meer.

Bovendien krijgen alle aanwezigen de kans om in de opnamestudio een bijdrage te leveren aan een speed songwriting session. Mocht de sessie mooi songmateriaal opleveren, dan zal nadien zeker met de deelnemers gekeken worden naar eventuele spin-offs, zoals bijvoorbeeld een release.

Verhalen vertellen via muziek

Cece Wyldeck, Director of Creative Development MassiveMusic Amsterdam: “Bij MassiveMusic draait alles om creativiteit en passie voor muziek en zijn we voortdurend bezig met het creëren van muzikale ervaringen die verhalen vertellen en raken. Creativiteit is voor ons onlosmakelijk verbonden met plezier en samenwerking. ADNIGHT sluit naadloos aan op deze filosofie. Het is een ode aan de kunst van het creëren en een prachtig concept waarbij creatieve bureaus hun passie en creatieve proces kunnen delen. We kijken uit naar een epic music night of craziness and distortion.”

ADNIGHT vindt plaats op vrijdag 13 oktober. Bureaus zijn geopend van 18:00 uur tot 23:00. Daarna is een traditioneel samenkomen in Paradiso van 23:00 tot 04:00 uur.

www.adnight.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

W+K x ADNIGHT | GEDOGEN+Amsterdam Core

08-10-2025 | 08:42:14
Wieden+Kennedy Amsterdam presenteert tijdens ADNIGHT de tentoonstelling GEDOGEN+Amsterdam Core.

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers

22-09-2025 | 15:47:49
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live

17-09-2025 | 11:08:44
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.