MassiveMusic on Steroids: an Epic Music Night

Op vrijdag 13 oktober wordt de A'DAM Toren het epicentrum van muzikale creativiteit en plezier, want MassiveMusic opent haar deuren voor MassiveMusic on Steroids: an Epic Music Night tijdens de zesde editie van ADNIGHT, de open nacht voor de reclame-industrie.

Dit evenement op de 15de verdieping in de A’DAM Toren, plaatst de bezoeker in het middelpunt en biedt iedereen de kans om een muzikale rol te spelen. Het avondvullende programma draait om het samensmelten van muzikale creativiteit en plezier en omvat onderdelen zoals AI-Fused Karaoke , Studio Songwriting Galore, Silent Not So Silent Disco, en nog veel meer.

Bovendien krijgen alle aanwezigen de kans om in de opnamestudio een bijdrage te leveren aan een speed songwriting session. Mocht de sessie mooi songmateriaal opleveren, dan zal nadien zeker met de deelnemers gekeken worden naar eventuele spin-offs, zoals bijvoorbeeld een release.

Verhalen vertellen via muziek

Cece Wyldeck, Director of Creative Development MassiveMusic Amsterdam: “Bij MassiveMusic draait alles om creativiteit en passie voor muziek en zijn we voortdurend bezig met het creëren van muzikale ervaringen die verhalen vertellen en raken. Creativiteit is voor ons onlosmakelijk verbonden met plezier en samenwerking. ADNIGHT sluit naadloos aan op deze filosofie. Het is een ode aan de kunst van het creëren en een prachtig concept waarbij creatieve bureaus hun passie en creatieve proces kunnen delen. We kijken uit naar een epic music night of craziness and distortion.”

ADNIGHT vindt plaats op vrijdag 13 oktober. Bureaus zijn geopend van 18:00 uur tot 23:00. Daarna is een traditioneel samenkomen in Paradiso van 23:00 tot 04:00 uur.

www.adnight.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT

02-09-2025 | 10:42:37
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.

Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend

08-07-2025 | 11:33:16
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.

Lara Sari uitgeroepen tot Rotterdam Creative Talent 2025

13-05-2025 | 14:39:55
De award, een initiatief van de gemeente Rotterdam en Agency at Night, wordt jaarlijks toegekend aan een veelbelovende jonge maker uit de stad.

ADNIGHT groeit verder met partners en programma’s

13-05-2025 | 10:38:00
Na een succesvolle editie in Brussel richt het creatieve festival zich dit jaar opnieuw op de hoofdstad.

Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX

04-04-2025 | 11:25:00
Marketing Report reist af naar Brussel voor de eerste internationale editie van ADNIGHT

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.