Mascha Blom Managing Director van Food Cabinet

Mascha Blom is per januari gestart als Managing Director bij Food Cabinet. Met haar jarenlange bureau-ervaring, waarbij ze diverse foodmerken bediende, zoals Mitsuba, Danone, Little Cow & Cookies en Violife, is Mascha een toevoeging aan het bureau.

Brede bureau-ervaring

Mascha Blom brengt ervaring mee vanuit haar vorige rol als Managing Director bij Fresh Bridge, ook werkte ze voor onder meer Vice Media Benelux en Dept Agency. Als Managing Director bij Food Cabinet gaat zij zich richten op het verder uitbouwen van klantrelaties, het versterken en ontwikkelen van het team en het bepalen van de strategische koers van het bureau. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen.

Mascha Blom: “In een tijd waarin veel bureaus het moeilijk hebben, zie ik hoe belangrijk het is om écht expert te zijn in een sector. Food Cabinet is daar een sterk voorbeeld van. Met uitgebreide kennis over de specifieke uitdagingen die de foodsector met zich meebrengt, gecombineerd met een groot culinair netwerk, biedt Food Cabinet veel meerwaarde voor foodmerken en -organisaties. Ik zie kansen om mijn commerciële ervaring te verbinden aan de strategische koers die het bureau al vaart. Wat ik ook tof vind, is dat Food Cabinet een B Corp is en dat ik mijn kennis en ervaring in kan zetten bij een bureau dat niet alleen impactvolle campagnes maakt, maar ook écht bijdraagt aan een betere wereld.”

Proactieve kennisdeling en verbinding

Food Cabinet zet zich in om kennis en inzichten vanuit de foodsector te delen, om good-foodmerken en organisaties te helpen impact te maken. Initiatieven zoals de oprichting van de B Corp Food Circle, waarin food B Corps zich verenigen, en de ontwikkeling van de doelgroepsegmentatie Food Profiles, zijn daar voorbeelden van. 

Sebastiaan Aalst, Strategisch directeur: “We zijn bij Food Cabinet continu bezig onze kennis en ons netwerk te verbinden om merken en organisaties te helpen bij het vergroten van hun impact. Met Mascha als Managing Director kunnen we binnen ons bureau strategie een nog prominentere plek geven. Haar ervaring stelt ons in staat om nog proactiever en strategischer met klanten samen te werken – precies wat hen naar een specialistisch bureau brengt.” 

www.foodcabinet.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Van Geloven

21-11-2025 | 14:22:00
Joe Public heeft de in oktober uitgezette pitch van Van Geloven gewonnen. Daarmee neemt Van Geloven na vele jaren afscheid van Alfred als creatief bureau

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEO Consultant

21-11-2025 | 12:12:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEO Consultant - Hybride, Zwolle

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.