Mascha Blom Managing Director van Food Cabinet

Mascha Blom is per januari gestart als Managing Director bij Food Cabinet. Met haar jarenlange bureau-ervaring, waarbij ze diverse foodmerken bediende, zoals Mitsuba, Danone, Little Cow & Cookies en Violife, is Mascha een toevoeging aan het bureau.

Brede bureau-ervaring

Mascha Blom brengt ervaring mee vanuit haar vorige rol als Managing Director bij Fresh Bridge, ook werkte ze voor onder meer Vice Media Benelux en Dept Agency. Als Managing Director bij Food Cabinet gaat zij zich richten op het verder uitbouwen van klantrelaties, het versterken en ontwikkelen van het team en het bepalen van de strategische koers van het bureau. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen.

Mascha Blom: “In een tijd waarin veel bureaus het moeilijk hebben, zie ik hoe belangrijk het is om écht expert te zijn in een sector. Food Cabinet is daar een sterk voorbeeld van. Met uitgebreide kennis over de specifieke uitdagingen die de foodsector met zich meebrengt, gecombineerd met een groot culinair netwerk, biedt Food Cabinet veel meerwaarde voor foodmerken en -organisaties. Ik zie kansen om mijn commerciële ervaring te verbinden aan de strategische koers die het bureau al vaart. Wat ik ook tof vind, is dat Food Cabinet een B Corp is en dat ik mijn kennis en ervaring in kan zetten bij een bureau dat niet alleen impactvolle campagnes maakt, maar ook écht bijdraagt aan een betere wereld.”

Proactieve kennisdeling en verbinding

Food Cabinet zet zich in om kennis en inzichten vanuit de foodsector te delen, om good-foodmerken en organisaties te helpen impact te maken. Initiatieven zoals de oprichting van de B Corp Food Circle, waarin food B Corps zich verenigen, en de ontwikkeling van de doelgroepsegmentatie Food Profiles, zijn daar voorbeelden van. 

Sebastiaan Aalst, Strategisch directeur: “We zijn bij Food Cabinet continu bezig onze kennis en ons netwerk te verbinden om merken en organisaties te helpen bij het vergroten van hun impact. Met Mascha als Managing Director kunnen we binnen ons bureau strategie een nog prominentere plek geven. Haar ervaring stelt ons in staat om nog proactiever en strategischer met klanten samen te werken – precies wat hen naar een specialistisch bureau brengt.” 

www.foodcabinet.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

SuperRebel Kidsgear en SuperRebel Gear: We willen niet alleen merken bouwen, we willen er één zijn

10-10-2025 | 12:32:00
SuperRebel is niet alleen actief als creatief bureau, maar ook actief met de kledingmerken SuperRebel Kidsgear en SuperRebel Gear

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

[Vacatures] Alfred zoekt een Designer

10-10-2025 | 10:22:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Designer - Full-time · Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.